Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Kierownik Zespołu Call Center Dolnośląskie
Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta

Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta

njuDOOR sp. z o.o.
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie, Wrocław
praca stacjonarna
3059 dni temu

www.njuDOOR.pl


Jesteśmy nowopowstającą Spółką z kapitałem zagranicznym, działającą na rynku szybkich pożyczek konsumenckich. Spółka planuje stworzenie struktur pracowniczych na terenie całej Polski. W związku dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, Wrocław
Charakterystyka stanowiska pracy


Celem pracy Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Główne zadania stojące przed Działem Obsługi Klienta polegają na aktywnej sprzedaży usług i/lub produktów, przeprowadzaniu badań ankietowych, usługach windykacyjnych, rozpoznaniu i weryfikacji sytuacji finansowej dłużnika, przypominanie o konieczności regulowania płatności, wyznaczaniu harmonogramów spłat, przyjmowaniu wniosków i zgłoszeń, reklamacji, skarg, ich rozwiązywaniu oraz udzielaniu informacji.

 

Zakres obowiązków
  • Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta / Call Center
  • Odpowiedzialność za wdrożenie i nadzór nad procedurami bieżącej obsługi klienta
  • Stała analiza i usprawnianie pracy bieżącej działu.
  • Weryfikacja poprawności wprowadzania danych rejestrowych klientów
  • Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie analizy Klientów pożyczkowych, w tym oceny zdolności kredytowej Klienta, oceny transakcji pożyczkowej, proponowanych zabezpieczeń i ryzyka zdolności kredytowej
  • Nadzór nad monitorowaniem sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów, warunków udzielanych pożyczek i scoringu Klienta
  • Procesowanie aplikacji kredytowych oraz weryfikacja i akceptacja wniosków pożyczkowych
  • Sprzedaż produktów do bazy własnej firmy
  • Profesjonalna obsługa klienta, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną i poprzez zdalne kanały komunikacji
  • Współpraca z innymi Działami wewnątrz spółki
Wymagania, kwalifikacje, umiejętności
  • Preferowane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: bankowość, finanse, ekonomia)
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
  • Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w rozwiniętym Biurze Obsługi Klienta /Call Center/Contact Center
  • Dobrej znajomości produktów kredytowych, bankowości transakcyjnej oraz rynku pożyczek konsumenckich
  • Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych
  • Doskonałej znajomości procedur Biura Obsługi Klienta/Call Center
  • Umiejętności zarządzania zespołem
  • Wysokiego poziomu kultury osobistej
  • Znajomość zagadnień i przepisów prawnych z zakresu obsługi reklamacji,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, analizowania historii kredytowej klienta i jego zdolności kredytowej

Oferujemy: stabilną pracę na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie, narzędzia i środki finansowe pozwalające na realizację zadań, dużą samodzielność pracy, gwarantujemy udział w różnorodnych projektach, ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i kompetentnym zespole, możliwość szybkiego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Do oferty prosimy dołączyć deklarację: "Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883)".
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez njuDOOR Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w njuDOOR Sp. z o.o. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...