Jesteśmy nowopowstającą Spółką z kapitałem zagranicznym, działającą na rynku szybkich pożyczek konsumenckich. Spółka planuje stworzenie struktur pracowniczych na terenie całej Polski. W związku dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Celem pracy Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Główne zadania stojące przed Działem Obsługi Klienta polegają na aktywnej sprzedaży usług i/lub produktów, przeprowadzaniu badań ankietowych, usługach windykacyjnych, rozpoznaniu i weryfikacji sytuacji finansowej dłużnika, przypominanie o konieczności regulowania płatności, wyznaczaniu harmonogramów spłat, przyjmowaniu wniosków i zgłoszeń, reklamacji, skarg, ich rozwiązywaniu oraz udzielaniu informacji.
- Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta / Call Center
- Odpowiedzialność za wdrożenie i nadzór nad procedurami bieżącej obsługi klienta
- Stała analiza i usprawnianie pracy bieżącej działu.
- Weryfikacja poprawności wprowadzania danych rejestrowych klientów
- Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie analizy Klientów pożyczkowych, w tym oceny zdolności kredytowej Klienta, oceny transakcji pożyczkowej, proponowanych zabezpieczeń i ryzyka zdolności kredytowej
- Nadzór nad monitorowaniem sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów, warunków udzielanych pożyczek i scoringu Klienta
- Procesowanie aplikacji kredytowych oraz weryfikacja i akceptacja wniosków pożyczkowych
- Sprzedaż produktów do bazy własnej firmy
- Profesjonalna obsługa klienta, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną i poprzez zdalne kanały komunikacji
- Współpraca z innymi Działami wewnątrz spółki
- Preferowane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: bankowość, finanse, ekonomia)
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
- Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w rozwiniętym Biurze Obsługi Klienta /Call Center/Contact Center
- Dobrej znajomości produktów kredytowych, bankowości transakcyjnej oraz rynku pożyczek konsumenckich
- Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych
- Doskonałej znajomości procedur Biura Obsługi Klienta/Call Center
- Umiejętności zarządzania zespołem
- Wysokiego poziomu kultury osobistej
- Znajomość zagadnień i przepisów prawnych z zakresu obsługi reklamacji,
- Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, analizowania historii kredytowej klienta i jego zdolności kredytowej
Oferujemy: stabilną pracę na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie, narzędzia i środki finansowe pozwalające na realizację zadań, dużą samodzielność pracy, gwarantujemy udział w różnorodnych projektach, ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i kompetentnym zespole, możliwość szybkiego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.