- posiadasz doświadczanie na stanowisku kierowniczym w branży e-commerce min 5 lat,
- cechujesz się doskonałą znajomością trendów i praktyk w podległym obszarze,
- masz zmysł przewidywania, podejmujesz samodzielnie decyzje oraz dostarczasz skuteczne dla biznesu rozwiązania,
- jesteś kreatywny, dyspozycyjny oraz umiesz organizować pracę własną i podległego zespołu,
- masz wysoko rozwinięte kompetencje analityczne oraz lubisz negocjować warunki współpracy z klientami,
- lubisz pracować w zespole,
- znasz j. angielski min B2,
- posiadasz wykształcenie wyższe..
- realizujesz strategię marketplace w firmie,
- odpowiadasz za rozwój platformy marketplace dla klientów poprzez dostarczanie odpowiednich funkcjonalności zgodnych ze strategią i standardami firmy,
- tworzysz, rozwijasz i zarządzasz strategią asortymentową dostępną na platformie,
- odpowiadasz za ciągłe poszerzanie asortymentu dostępnego dla klientów, wyszukujesz dostawców i producentów,
- dbasz i na bieżąco monitorujesz oczekiwania klienta oraz mierzysz poziom jego satysfakcji,
- odpowiadasz za realizację powierzonego budżetu,
- odpowiadasz za wdrożenie i optymalizację działań marketingowych w celu zwiększenia obrotu na stronie korporacyjnej firmy,
- współpracujesz z biznesem w zakresie powierzonych zadań (IT, Marketing, Dział Handlowy),
- ściśle współpracujesz z dostawcami technologicznymi (dostawcy platformy marketplace, operator płatności, agencjami reklamowymi)
- koordynujesz i sprawujesz nadzór nad przygotowaniem komunikacji pod kampanię z nowymi produktami,
- śledzisz trendy rynkowe oraz przygotowujesz prezentacje i raporty z podsumowaniem działań oraz z analizą rynku i konkurencji,
- zarządzanie zespołem.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne benefity (zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne).
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.