Do Twoich zadań będzie należało: Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy; Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację; Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
16 godz.
We are looking for an experienced Business Development Manager to join our team in a dynamically growing company operating in the defense sector. The person in this position will be responsible for developing strategic initiatives, communicating & acquiring new clients, and executing marketing...
Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych. Opracowywanie strategii i planu marketingowego. Bliska...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
Position Purpose: The position is responsible for local (center level) creation, execution and distribution of the global GBS messaging narrative and engagement programmes which are consistent with storylines generated centrally by the global CME support workstream. The role requires close alignment...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zadania, które na Ciebie czekają: Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów bazując na danych sprzedażowych i badaniach rynkowych. Generowanie pomysłów na nowe produkty w oparciu o informacje z rynku. Prowadzenie projektów mających na celu...
Lyreco PolskaKomorów, k. Warszawy
praca hybrydowa / stacjonarna
menedżer / kierownik/koordynator / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Rozwój, zarządzanie, promowanie na rynku B2B produktów i usług ze szczególnym naciskiem na catering, grupę produktową kawy i ekspresów do kawy Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu...
Lyreco PolskaKomorów, k. Warszawy
praca hybrydowa / stacjonarna
menedżer / kierownik/koordynator / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Rozwój i zarządzanie portfolio produktów B2B. Analiza trendów rynkowych i potrzeb konsumentów. Definiowanie strategii produktów i usług oraz wdrażanie nowych projektów. Opracowywanie strategii cenowej i planów marketingowych. Negocjowanie kontraktów oraz relacji z dostawcami. Zarządzanie...
Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu
Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations
Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci
Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz i wewnątrz oraz utrzymywanie relacji z mediami i klientami
Analizowanie rynku, trendów i zachowań klientów, w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych i doskonalenia działań marketingowych
Zarządzanie budżetem marketingowym, decydowanie o alokacji środków na różne działania – w szczególności planowanie i zakup mediów: radio, prasa, internet
Monitorowanie wyników działań marketingowych i analiza efektywności
Odpowiedzialność za planowanie i realizację imprez targowych
Wymagania:
2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale marketingu, preferowana branża związana ze sprzedażą produktów outdoorowych
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem
Znajomość aktualnych trendów i narzędzi marketingowych/komunikacyjnych oraz umiejętność ich efektywnego wykorzystania
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarządzania zespołem oraz budowania relacji zewnętrznych i wewnętrznych
Zorientowanie na cele biznesowe, umiejętność podejmowania strategicznych decyzji i osiągania wyników
Doświadczenie w digital marketingu
Język angielski w stopniu wystarczającym na komunikację biznesową
Oferujemy:
Zatrudnienie w firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku
Do Twoich zadań będzie należało: Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy; Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację; Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
16 godz.
We are looking for an experienced Business Development Manager to join our team in a dynamically growing company operating in the defense sector. The person in this position will be responsible for developing strategic initiatives, communicating & acquiring new clients, and executing marketing...
Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych. Opracowywanie strategii i planu marketingowego. Bliska...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
Position Purpose: The position is responsible for local (center level) creation, execution and distribution of the global GBS messaging narrative and engagement programmes which are consistent with storylines generated centrally by the global CME support workstream. The role requires close alignment...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zadania, które na Ciebie czekają: Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów bazując na danych sprzedażowych i badaniach rynkowych. Generowanie pomysłów na nowe produkty w oparciu o informacje z rynku. Prowadzenie projektów mających na celu...
Lyreco PolskaKomorów, k. Warszawy
praca hybrydowa / stacjonarna
menedżer / kierownik/koordynator / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Rozwój, zarządzanie, promowanie na rynku B2B produktów i usług ze szczególnym naciskiem na catering, grupę produktową kawy i ekspresów do kawy Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu...
Lyreco PolskaKomorów, k. Warszawy
praca hybrydowa / stacjonarna
menedżer / kierownik/koordynator / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Rozwój i zarządzanie portfolio produktów B2B. Analiza trendów rynkowych i potrzeb konsumentów. Definiowanie strategii produktów i usług oraz wdrażanie nowych projektów. Opracowywanie strategii cenowej i planów marketingowych. Negocjowanie kontraktów oraz relacji z dostawcami. Zarządzanie...