Najnowsze oferty pracy

  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator projektów marketingowych

    DOTCOM SP. Z O.O   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
  • Junior Marketing Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Ciekawe projekty Współtworzenie kampanii marketingowych dla centrów i parków handlowych Współpraca z zewnętrznymi firmami oraz najemcami Opieka nad marketingiem w social mediach, utrzymaniem strony internetowej oraz zarządzanie treścią Zarządzanie umowami; Współpraca z innymi działami...
  • Specjalista ds. produktu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Praca przy produktach agd z grupy smart (wi-fi, aplikacje) Udział w procesie wprowadzania produktów na rynek Tworzenie materiałów marketingowych do produktu Wspieranie sprzedaży u partnerów handlowych (organizacja eventów, ekspozycji sklepowych) Analiza rynku, konkurencji oraz trendów w...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Product Configurator Analyst Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Position: The Product Configurator Analyst, reporting to the Product Configurator Expert manager and solution owner, is the BTS expert of the solution once in operational support model, where he/she should assess, implement and test changes and enhancements. He/she is also in charge of coordinating...
  • Młodszy Kierownik ds. Marketingu

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie i realizacja kampanii marketingowych dla centrów handlowych. Współpraca z firmami zewnętrznymi i najemcami. Zarządzanie marketingiem w mediach społecznościowych, stronami internetowymi i treścią. Negocjowanie i zarządzanie umowami. Koordynacja z działami...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik działu Marketingu w branży IT

AMSO S.C
Balice
kierownik/koordynator
pełny etat
praca stacjonarna
1136 dni temu
Kierownik działu Marketingu w branży IT
Miejsce pracy: Balice


Co robimy?


Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją poleasingowego sprzętu komputerowego. To produkty klasy premium, dlatego przykładamy szczególną uwagę do samego procesu sprzedaży. Nasze salony firmowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz przestrzenią pozwalającą czuć się komfortowo zarówno sprzedającym jak i kupującym. Równocześnie z salonami prowadzimy obszerne projekty związane ze sprzedażą e-commerce.

 

Kogo szukamy?


Szukamy osób kreatywnych, myślących niesztampowo, które potrafią pogodzić standardowe schematy działań marketingowych oraz zdobyte dotychczas doświadczenie, z pionierskimi wizjami skutecznego i efektywnego dotarcia do naszych klientów.
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie scalenie wszystkich działań marketingowych realizowanych przez nas oraz wyznaczanie ścieżek rozwoju w bardzo szybko rozwijającej się firmie.

 

Twoje zadania

 

Chcielibyśmy powierzyć następujące obowiązki:

Scalenie funkcjonowania działań marketingowych w następujących obszarach:

  • e-commerce (Performance marketing, Social Media oraz optymalizacja sklepu),
  • nadzór oraz współtworzenie kampanii  dla sklepów stacjonarnych, visual merchandisig, działania PR i brandingowe, działania Content Marketing,
  • działania B2B nakierowane na pozyskiwanie kontaktów i umów,
  • koordynacja działań marketingowych nakierowanych na rynki zagraniczne

Ponadto

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy również w jej oddziałach
  • Przygotowanie i koordynowanie działań marketingowych 
  • Tworzenie kampanii reklamowych skierowanych do klientów
  • Budowanie wizerunku i rozwoju marki
  • Opracowanie analiz i materiałów wspierających sprzedaż
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Realizowanie strategii sprzedażowej przedsiębiorstwa
  • Budowanie i Motywowanie podległego Zespołu
Twój profil

 

Od osób zatrudnionych będziemy wymagać:

  • Rozwiniętych umiejętności marketingowych
  • Dobrej znajomości zagadnień związanych ze sprzętem IT
  • Doświadczenia min 6 miesięcznego w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo Dobrej znajomości obecnie wykorzystywanych w branży narzędzi marketingowych
  • Zaangażowania, kreatywności
  • Konsekwencji w dążeniu do realizacji określonych celów
  • umiejętności strategicznych
  • umiejętności zarządzania budżetem
  • umiejętności kierowania kapitałem ludzkim
  • zdolności organizacyjnych
Oferujemy

 

Osobom zaangażowanym zrekompensujemy się:

  • Stabilnym zatrudnieniem ze stałym wynagrodzeniem podstawowym
  • Po okresie próbnym dodatkowo wynagrodzeniem prowizyjnym uzależnionym od wyników pracy
  • Pracą w samym sercu firmy z perspektywą awansu oraz mocnym wpływem na rozwój przedsiębiorstwa
  • Możliwością doskonalenia kwalifikacji
  • Wsparciem ze strony zespołu
  • Benefitami w postaci karty multisport czy ubezpieczenia grupowego
  • Zniżkami pracowniczymi
 

Podobne oferty

  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator projektów marketingowych

    DOTCOM SP. Z O.O   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
  • Junior Marketing Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Ciekawe projekty Współtworzenie kampanii marketingowych dla centrów i parków handlowych Współpraca z zewnętrznymi firmami oraz najemcami Opieka nad marketingiem w social mediach, utrzymaniem strony internetowej oraz zarządzanie treścią Zarządzanie umowami; Współpraca z innymi działami...
  • Specjalista ds. produktu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Praca przy produktach agd z grupy smart (wi-fi, aplikacje) Udział w procesie wprowadzania produktów na rynek Tworzenie materiałów marketingowych do produktu Wspieranie sprzedaży u partnerów handlowych (organizacja eventów, ekspozycji sklepowych) Analiza rynku, konkurencji oraz trendów w...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Product Configurator Analyst Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Position: The Product Configurator Analyst, reporting to the Product Configurator Expert manager and solution owner, is the BTS expert of the solution once in operational support model, where he/she should assess, implement and test changes and enhancements. He/she is also in charge of coordinating...
  • Młodszy Kierownik ds. Marketingu

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie i realizacja kampanii marketingowych dla centrów handlowych. Współpraca z firmami zewnętrznymi i najemcami. Zarządzanie marketingiem w mediach społecznościowych, stronami internetowymi i treścią. Negocjowanie i zarządzanie umowami. Koordynacja z działami...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...