PROFIT HR (Certyfikat 8985) MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci PROFIT HR to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z Regionu D-A-CH.
Jednym z naszych Klientów jest międzynarodowa spółka produkująca i dystrybuująca szeroką paletę artykułów biurowych i piśmienniczych na rynkach europejskich. Siedziba firmy znajduje się w Centrum Katowic.
Firma naszego Klienta reprezentuje renomowanych, światowych producentów znanych marek premium oraz jest producentem własnych brandów.
W związku z rozwojem działu marketingu i koniecznością zatrudnienia osoby zarządzającej działem w siedzibie w Katowicach, firma chce zatrudnić kandydata/kandydatkę na stanowisko:
- Nasz Kierownik Działu marketingu to osoba twórcza, nie odtwórcza; mentor dla pracowników i wsparcie kompetencyjne. Kandydat/ka, którą zatrudnimy odpowiadać będzie za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu i rozwoju marek oferowanych produktów w całej Europie w różnych kanałach sprzedażowych (E-commerce, Kanał Nowoczesny, Dystrybutorzy, Kanał Tradycyjny). To kreatywny Lider zespołu, aktywnie uczestniczący w rozwoju, kreacji i innowacji Brandów. Osoba na tym stanowisku musi poruszać się swobodnie w branży, znać konkurencję, ceny i budować przewagę spółki na rynkach europejskich.
- Nadzorowanie i czynny udział w działaniach marketingowych na terenie Europy,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług,
- Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- Koordynacja projektów promocyjnych firm partnerskich,
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów,
- Product Management,
- Wprowadzanie i promowanie nowych marek na rynek polski i pozostałe rynki europejskie,
- Zarządzanie polityką cenową,
- Doradztwo i szkolenie,
- Negocjacje,
- Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (współpraca z działem handlowym),
- Kreacja materiałów, katalogów, informacji prasowych, targów, itp.
- Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami jak agencje reklamowe, PR, itp. i firmami współpracującymi (partnerami, Klientami, firmami poza granicami Polski),
- Współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego
WYMAGANIA- OPTYMALNY KANDYDAT POSIADA:
- Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie lub podobne),
- Doświadczenie na stanowisku w dziale marketingu w firmie handlowej w branży artykułów biurowych, piśmienniczych, gadżetów reklamowych, zabawek lub podobnej,
- Bardzo dobrą/ Dobrą znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację zarówno w mowie jak i piśmie,
- Doświadczenie w pracy z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi,
- Praktyczna wiedza w przeprowadzaniu szkoleń produktowych,
- Kreatywność i wyczucie trendów rynkowych,
- Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole, ale także w pracy indywidualnej,
- Odpowiedzialność w realizowaniu projektów,
- Zaradność i poszukiwanie optymalnych rozwiązań,
- Chęć pracy w stabilnej, niekoncernowej, mniejszej, ale międzynarodowej organizacji (aktualnie około 30 osób),
- Umiejętności analityczne
- Rozbudowaną wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office, programy graficzne, itp.)
- Rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, doskonała organizacja pracy i bezkonfliktowość.
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę (pierwsza na okres 7 miesięcy, następnie czas nieokreślony),
- Narzędzia pracy,
- Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zatrudniającej obecnie około 30 osób,
- Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
- Stabilność
- Rozwój.