Precon Polska jest jedną z wiodących firm na terenie Polski zajmującą się produkcją i sprzedażą prefabrykatów żelbetowych oraz konstrukcji z prefabrykatów żelbetowych. Przedsiębiorstwo zorientowane jest głównie na sektor przemysłowy, rolniczy oraz mieszkaniowy, zatrudnia ponad 150 osób i ma obrót ponad 30 mln PLN. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie natomiast zakład produkcyjny zlokalizowany jest w Jastrowiu koło Piły. Precon Polska jest częścią międzynarodowego koncernu HeidelbergCement, zajmującego się produkcją materiałów budowlanych, zatrudniającego ponad 50.000 osób w ponad 40 państwach świata.
Do naszej siedziby w Warszawie poszukujemy kierownika ds. marketingu i sprzedaży. Nasza firma znajduje się w silnej fazie rozwoju zarówno na rynku polskim jak i skandynawskim, co powoduje wzrost naszego zapotrzebowania na fachowców.
Czy chcesz zostać istotną osobą dla Precon Polska? Czy jesteś zainteresowany firmą, która inwestuje w kompetentne osoby ukierunkowane na wynik? Masz inicjatywę i sporą dozę samodzielności? Jesteś praktykiem? Jeśli tak, czytaj dalej…
Będziesz odpowiedzialny za:
- przydzielony dział w szerokim tego słowa znaczeniu,
- rozwój i kierowanie kilkuosobową ekipą doradców technicznych/handlowców, działających w obszarze prefabrykacji żelbetowej, w sektorach budownictwo kubaturowe oraz mieszkaniowe,
- działania mające na celu znaczący wzrost i opłacalność sprzedaży działu, w tym przygotowanie planów, strategii, pozycjonowania względem konkurencji, budżetów, indywidualnych celów dla podwładnych, oraz ich wdrażanie, śledzenie i raportowanie,
- rozpoznawanie wraz z analizą opłacalności nowych możliwości rynkowych, produktów i poszukiwanie nowych partnerów handlowych,
- promocję, reklamę, wycenianie, ofertowanie, a w konsekwencji podpisywanie umów w zakresie przynależnym do stanowiska,
- udział w podejmowaniu kluczowych decyzji dla firmy, wpływ na strukturę zatrudnienia działu, współpracę z innymi działami.
Nasze wymagania to:
- wykształcenie wyższe o orientacji budowlanej – umiejętność czytania rysunków i dokumentacji budowlanej,
- kilkuletnie doświadczenie z branży budowlanej, na podobnym stanowisku, obejmujące np. tworzenie planów, strategii, budżetów, wycen, ofert i umów oraz ich realizacji,
- wysoka motywacja do osiągania wyników, inicjatywa, inwencja i samodzielność,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem,
- dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, obsługa pakietu MS Office, prawo jazdy.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, przynależnej do światowego koncernu, o wyznaczonych wysokich standardach pracy i środowiska pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników, oparte na indywidualnym systemie prowizyjnym i nie tylko,
- możliwość kształtowania rozwoju firmy, jej wyrobów, a co za tym idzie rozwoju zawodowego.