FITNESS AUTHORITY® SPÓŁKA Z O.O.
Producent i importer wysokiej jakości odżywek i suplementów diety
dla sportowców (BRANŻA SPOŻYWCZA)
Kierownik Działu Handlowego
Miejsce pracy: Gdańsk-Otomin
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
- Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą (minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym)
- Profesjonalna wiedza dotycząca handlu w obszarze eksportu i rynku krajowego w branży FMCG
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (inne języki: rosyjski, francuski – będą dodatkowym atutem)
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników
- Bardzo dobrą umiejętność analizy, planowania i realizacji projektów
- Doskonałe zdolności negocjacyjne
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów biurowych oraz sprzedażowych
- Czynne prawo jazdy kat B
- Zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność kierowania zespołem, delegowania i rozliczania zadań
- Dobra organizacja pracy własnej, zdolności interpersonalne
GŁÓWNE ZADANIA:
- Tworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedaży,
- Operacyjne i analityczne zarządzanie sprzedażą (sporządzanie analiz oraz raportów w zakresie kluczowych KPI’s dla działu handlowego, kontrola i weryfikacja skuteczności handlowców odpowiedzialnych za rynek krajowy i eksport),
- Koordynowanie pracy i rozliczanie z wykonania zadań delegowanych podległym pracownikom,
- Ocena podległych pracowników oraz odpowiednie ich motywowanie,
- Wsparcie bieżącej współpracy z partnerami biznesowymi firmy,
- Motywowanie i wsparcie innych w działaniu,
- Sporządzanie raportów sprzedażowych oraz prognoz na potrzeby Zarządu,
- Przygotowywanie prezentacji dla Zarządu, klientów polskich i zagranicznych w zakresie sprzedaży,
- Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie,
- Negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami i klientami,
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Firmy,
- Kształtowanie i utrzymywanie dobrego wizerunku Firmy,
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowywanych działań handlowych.
WYBRANYM KANDYDATOM OFERUJEMY:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (pensja podstawowa + prowizja od sprzedaży),
- Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt menedżerski,
- Stałe godziny i dni pracy,
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- Dużą samodzielność w ramach pełnionych obowiązków oraz realny wpływ na politykę sprzedażową firmy,
- Możliwość współdecydowania i zarządzania projektami sprzedażowymi,
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy.