Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Działu Dystrybucji

Poczta Polska S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3331 dni temu

Poczta Polska S.A.
poszukuje Kandydatów na stanowisko:


Kierownik Działu Dystrybucji

Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KW7/EK/401/2015

 

Do zadań pracownika będzie należeć:
  • dysponowanie taborem oraz pracą kierowców w celu optymalnego wykonania zadań przewozowych,
  • planowanie i organizowanie obsługi stałych i doraźnych umów zleceń transportowych oraz nadzór nad sposobem wykonania,
  • wystawianie dokumentów przewozowych, ich odbiór i weryfikacja po wykonaniu zadania,
  • obsługa Systemu TMS Speed,
  • organizacja pracy służby doręczeń,
  • projektowanie procesów operacyjnych obsługi klientów,
  • zlecanie wykonania usług przez podmioty zewnętrzne i podwykonawców,
  • koordynacja i nadzór nad realizacją akcji specjalnych na wyznaczonym obszarze działania
  • kontrola merytoryczna faktur za usługi logistyczne zlecane podwykonawcom,
  • planowanie i zgłaszanie potrzeb niezbędnych do sprawnego przebiegu procesów technologicznych,   
  • optymalizacja pod względem kosztu i terminowości kolekcji i dystrybucji realizowanych usług,
  • koordynacja przepływów strumieni paletowych.
Oczekiwania:
  • wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • praktyczna znajomość czasu pracy kierowców,
  • znajomość obsługi Systemu Monitorowania Pojazdów,
  • bieżąca znajomość operacji logistycznych,
  • rozwinięte kompetencje menedżerskie i umiejętność organizacji pracy zespołu,
  • nastawienie na osiąganie wysokich rezultatów,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • znajomości przepisów z zakresu danych osobowych,
  • dyspozycyjność, otwartość na zmiany,
  • znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta,
  • biegła znajomość obsługi komputera i programów MS Office.
W zamian oferujemy:
  • umowę o pracę uzgodnioną indywidualnie z pracownikiem,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • pracę na stanowisku menedżerskim w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach.
Inne oczekiwania:
  • oczekiwane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • praca w równoważnym systemie czasu pracy.

Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.

 

Poznaj

Poczta Polska S.A.

Dlaczego warto?

Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.

Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.

Proces rekrutacji

Krok Wyślij CV Wyślij CV
Krok Porozmawiajmy Porozmawiajmy
Krok Spotkajmy się Spotkajmy się
Krok Rozwiąż zadanie Rozwiąż zadanie
Krok Dołącz do nas Dołącz do nas
Krok Poleć nas innym Poleć nas innym