Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów na świecie. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- stosowanie się do przepisów służb BHP wynikających z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
- zarządzanie komórką BHP w firmie, budowanie kultury korporacyjnej w tym zakresie,
- udział w doskonaleniu systemu zarządzania BHP zgodnie z OHSAS 18001,
- inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy, tworzenie klimatu dla przestrzegania prawa przez pracowników,
- prowadzenie cyklicznych kontroli warunków pracy, opracowywanie planów modernizacji zakładu,
- prowadzenie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy i ich aktualizacja,
- prowadzenie dokumentacji i sporządzanie raportów dla potrzeb Zarządu,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi.
- min. 3 letnie doświadczenia w służbie BHP w dużej firmie o profilu produkcyjnym,
- doświadczenie w zarządzaniu personelem,
wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe na tym kierunku, - wiedza z zakresu systemów zarządzania bezpieczeństwem, znajomość systemu OHSAS 18001,
praktyczna, bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów BHP i p. poż, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność współpracy z zespołem, - inicjatywa, kreatywność, nastawienie na popularyzowanie zmian,
- odporność na występujące sytuacje stresowe,
- wysoka kultura osobista i umiejętność budowania relacji biznesowych,
- prawo jazdy kat. B.
- rozwój zawodowy, możliwość realizowania autorskich projektów w dziedzinie BHP,
- atrakcyjny poziom wynagrodzenia,
- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku.