Ogłoszenie numer: 5673330, z dnia 2021-10-01
Dom Pomocy Społecznej w Czubinie
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Czubinie
Czubin 13 05 - 840 Brwinów
Ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego
w Domu Pomocy Społecznej w Czubinie
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze 1 etatu
Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego
Miejsce pracy: Czubin
Nr Ref.: DK.111.12.2021.AH
Opis stanowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
-
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania kierowanej komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującym Regulaminem organizacyjnym Domu i kierowanie jego pracami w sposób zapewniający terminową, sprawną i prawidłową realizację zadań.
-
Zapewnienie właściwego utrzymania budynku użytkowanego przez Dom oraz ich właściwej konserwacji, w tym konserwacji urządzeń i maszyn (m.in. pralnico wirówek, suszarek dwubębnowych, prasownicy nieckowej, dźwigu osobowego z napędem elektrycznym, dźwigu zamontowanego w busie do przewozu osób niepełnosprawnych), w tym zapewnienie realizacji obowiązków użytkowników obiektów budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego (dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego elementów budynku, budowli, instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne, instalacji sanitarnych
i urządzeń służących ochronie środowiska). -
Kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej
-
Realizowanie spraw remontów bieżących bazy lokalowej Domu prowadzenie prac w zakresie planowanych i prowadzonych prac modernizacyjno-remontowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw technicznych.
-
Gospodarowania majątkiem w sposób racjonalny i oszczędny oraz utrzymywania mienia w stanie niepogorszonym,
z uwzględnieniem normalnego zużycia (dbałość o sprawne funkcjonowanie urządzeń technicznych oraz nadzór nad ich prawidłową eksploatacją). -
Uczestnictwo w odbiorze robót budowlanych pod względem technicznym.
-
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej aktualnych badań Urzędu Dozoru Technicznego.
-
Przeprowadzanie procedur przetargowych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego łącznie ze sporządzaniem sprawozdań w tym sprawozdań o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu odpadami.
-
Nadzór nad racjonalną i celową gospodarką finansową z zachowaniem zasad przewidzianych prawem zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych.
-
Pełnienie funkcji Koordynatora do spraw dostępności w związku z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. -
Nadzór nad realizacją przedmiotu umów oraz rozliczania ich z ramienia Domu Pomocy Społecznej.
-
Planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących zadań merytorycznych realizowanych przez podległą komórkę organizacyjną w ramach przygotowywania projektu planu finansowego.
-
Monitorowanie realizacji planu finansowego w zakresie właściwości rzeczowej/merytorycznej komórki organizacyjnej.
-
Zapewnienie nadzoru w zakresie ochrony informacji stanowiących tajemnicę określoną odrębnymi przepisami, zgodnie
z właściwymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi. -
Prowadzenie kontroli wewnętrznych zadań na poszczególnych stanowiskach pracy.
-
Prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą zewnętrzną oraz niezwłoczna realizacja zaleceń pokontrolnych.
-
Sprawowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, a w szczególności terminowej i systematycznej identyfikacji i analizy ryzyka oraz adekwatnej reakcji na ryzyko w obszarze działań kierowanego działu.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
-
Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo.
-
Na stanowisku zapewniono bezpieczne warunki pracy. Budynek jest wyposażony w windę umożliwiającą przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o odpowiednich szerokościach i nachyleniu umożliwiają dostęp osobom niepełnosprawnym. W budynku znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. W pomieszczeniu pracy zachowano odpowiednie przejścia i dojścia do stanowiska pracy. Dojścia do stanowiska pracy uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Poruszanie się wózkiem inwalidzkim możliwe jest jedynie ciągiem komunikacyjnym na parterze i piętrze budynku.
-
Stanowisko pracy: Stanowisko związane z pracą przy komputerze, podejmowaniem decyzji oraz nadmiernym stresem, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz przemieszczaniem się po terenie Powiatu Pruszkowskiego niezależnie od warunków atmosferycznych, jak również z bezpośrednią i pośrednią obsługą klienta (poczta elektroniczna, Internet, telefon). Na stanowisku brak specjalnych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie zgodnie z wymogami prawnymi - wykształcenie wyższe – o odpowiednim profilu/kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2
- i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. 2019, poz. 1282);
- minimum 5-letni staż pracy;
- minimum 2-letni staż pracy na stanowisku Kierowniczym;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagania pożądane
- praca w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej w dziale administracyjnym będzie atutem w procesie rekrutacji;
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o pracownikach samorządowych, funkcjonowanie samorządu terytorialnego w tym samorządu gminnego i powiatowego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks cywilny;
- umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji, zdolności organizacyjne, zorientowanie na osiągnięcie celu, umiejętność rozwiązywania konfliktów;
- umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, odporność
na stres, komunikatywność, uprzejmość, zaangażowanie w sprawy mieszkańców, zorientowanie na osiągnięcie celu, wysoka kultura osobista; - cechy osobowości: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność dokładność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
-
wypełniony Formularz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru stanowiącego załącznik do Ogłoszenia;
Kwalifikacje kandydatów będą weryfikowane na podstawie analizy oświadczeń zawartych w Formularzu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz rozmowy kwalifikacyjnej (etap nieobowiązkowy – test wiedzy).
Kandydaci zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej będą zobowiązani do okazania dokumentów potwierdzających informacje zawarte w Formularzu do wglądu przed rozpoczęciem rozmowy:
-
dokument potwierdzający posiadane wykształcenie;
-
dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5 letniego stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
-
dokumenty potwierdzające co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku Kierowniczym;
-
dokument potwierdzający posiadanie przez kandydata polskiego obywatelstwa lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez kandydata wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (j.t. Dz. U. 2019, poz. 1282).