Ogłoszenie numer: 1617380, z dnia 2017-04-25
poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Kierownik Działu Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami Instytutu, w tym nadzór nad:
- stanem technicznym budynków, budowli;
- utrzymaniem urządzeń technicznych, sieci i instalacji: energetycznej, wodno-kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej, centralnego ogrzewania; utrzymaniem stacji wysokiego napięcia ”TRAFO”; utrzymaniem kotłowni gazowej;
- administrowaniem lokalami mieszkalnymi na osiedlu Instytutu;
- utrzymaniem czystości w obiektach i na terenie;
- kancelarią ogólną, recepcją i archiwum zakładowym;
- magazynem i środkami trwałymi i gospodarką lokalami, w tym wynajmem powierzchni;
- zagadnieniami dotyczącymi ochrony: przeciwpożarowej, obrony cywilnej i środowiska w tym gospodarka odpadami;
- ochroną wszystkich obiektów Instytutu.
- Organizowanie i kierowanie pracą zespołu Działu Administracji;
- Prowadzenie spraw własnościowych Instytutu, w tym współpraca z Urzędami;
- Sporządzanie planów inwestycyjnych;
- Planowanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy umowy współpracy, umowy najmu lokali, itp.);
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Instytutu;
- Odpowiedzialność za majątek Instytutu – gospodarka magazynowa oraz ewidencja i gospodarowanie środkami trwałymi;
- Koordynowanie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem flotą samochodową i środkami transportu, w tym: nadzór nad stanem technicznym środków transportu, zlecanie napraw zgodnie z dokonaną analizą kosztów;
- Zarządzanie dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych, w tym korzystaniem z usług telekomunikacyjnych przez pracowników Instytutu;
- Współpraca z dostawcami towarów i usług na potrzeby Instytutu oraz koordynowanie współpracy z firmami kurierskimi;
- Opracowywanie, zarządzanie i nadzór nad procedurami wewnętrznymi w zakresie kompetencji Działu Administracji.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: budownictwo, energetyka), administracja lub zarządzanie - mile widziane uprawnienia w zakresie administrowania nieruchomościami;
- Doświadczenie w obszarze zarządzania nieruchomościami na podobnym stanowisku 2-5 lat;
- Doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem i zarządzania zmianą;
- Praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego, administracyjnego i prawa pracy;
- Umiejętność przygotowywania pism i umów;
- Umiejętności analityczne oraz komunikatywność;
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra organizacja pracy i efektywne zarządzanie czasem;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki współpracy;
- Niezbędne narzędzia do pracy;
- Wiele możliwości rozwoju i realizacji wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.