Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager) Małopolskie
Kierownik działu administracji personalnej i payroll’u

Kierownik działu administracji personalnej i payroll’u

beeline Poland Sp. z o.o.
małopolskie, Kraków – Rynek Główny
praca stacjonarna
2042 dni temu

Naszą wizją są modne dodatki w atrakcyjnych cenach, którą realizujemy z sukcesem już od 1990 roku. Nasze popularne marki SIX i I AM są dostępne w 23 050 punktach sprzedaży w 60 krajach. To sprawia, że beeline jest jedną z największych międzynarodowych firm oferujących sztuczną biżuterię oraz modne dodatki. Prawie 5 000 pracowników dba o stały rozwój firmy na nowych rynkach oraz o ciągłe poszerzanie oferty naszych marek. Działamy z pasją i odpowiedzialnością, co zapewnia nam sukces i nieustanny rozwój.

 

Chciałbyś zostać jednym z nas?

 

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowiska:

Kierownik działu administracji personalnej i payroll’u

Miejsce pracy: Kraków – Rynek Główny

Wymiar czasu pracy: pełen etat


Twoje obowiązki:
  • zarządzanie zespołem specjalistów HR;
  • koordynowanie procesów w obszarze administracji personalnej dla rynku austriackiego, szwajcarskiego i węgierskiego: prowadzenie dokumentacji personalnej, przygotowywanie dokumentów HR, ewidencja czasu pracy oraz nieobecności pracowników;
  • zapewnienie wsparcia w procesach payroll'owych;
  • koordynowanie wszystkich procesów związanych z bezpieczeństwem i zdrowiem pracowników;
  • obsługa zapytań pracowników dotyczących kwestii kadrowych i płacowych;
  • zapewnienie wsparcia HRowego oraz administracyjnego pracownikom oraz managerom;
  • monitorowanie zmian w prawie pracy, podatkach oraz ubezpieczeniach społecznych;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie naliczania wynagrodzeń.
To, co możemy Ci zaoferować:
  • możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej firmie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • pracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Krakowa;
  • szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karnety sportowe itp.).
To, czego oczekujemy od Ciebie:
  • minimum 3 lat doświadczenia i ugruntowanej wiedzy w obszarze administracji personalnej i payroll’u;
  • przynajmniej roku doświadczenia jako team leader/ w zarządzaniu zespołem;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny;
  • znajomość języka niemieckiego byłaby mile widziana;
  • umiejętności pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku;
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy;
  • wysokich zdolności komunikacyjnych oraz umiejętności pracy w zespole.
Uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę beeline Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 28 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".