- wdrażanie i doskonalenie standardów pracy w ramach sieci połączeń drogowych,
- aktywne poszukiwanie obszarów do optymalizacji kosztowych,
- aktywne poszukiwanie obszarów do doskonalenia w wymiarze jakości,
- analiza przyczyn odchyleń od standardów oraz inicjowanie działań naprawczych w zakresie odpowiedzialności,
- wdrażanie niezbędnych procedur operacyjnych oraz nadzór nad ich przestrzeganiem w organizacji,
- elastyczne dostosowywanie zasobów do zmieniających się potoków ładunkowych,
- konstruktywna współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, a także z partnerami zewnętrznymi.
- znajomość specyfiki obszaru sieci połączeń drogowych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem (minimum 1 rok), w tym zarządzanie rozproszonym zespołem i zespołami interdyscyplinarnymi,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem, zasobami i sprzętem,
- znajomość języka angielskiego – poziom średniozaawansowany,
- swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office (znajomość Power BI oraz Power Automate będzie dodatkowym atutem),
- odpowiedzialność za swoje działania i rezultaty,
- nastawienie na cel.
- doświadczenie we współpracy z przewoźnikami,
- znajomość bazowych elementów składowych kosztów przedsiębiorstwa transportowego,
- znajomość przepisów z zakresu czasu pracy kierowców (regulacji prawa przewozowego),
- dostarczanie informacji rzeczowo i w zrozumiały sposób.
- Umowa o pracę,
- Auto służbowe, telefon, komputer,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE,
- Zdobycie doświadczenia i możliwość rozwoju.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
-
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
-
Krok
Selekcja aplikacji
-
Krok
Przesłanie CV
-
Krok
Weryfikacja CV przez dział HR
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie z przełożonym
-
Krok
Witaj w DB Schenker!