PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Obecnie poszukujemy dla dużej firmy, spółki akcyjnej działającej w branży medycznej kandydata/kandydatki na stanowisko:
- Analiza rynku technologii medycznych,
- Optymalizacja i reorganizacja działu
- Wprowadzenie rozwiązań i systemów ułatwiających nadzór i kontrolę
- Ujednolicenie procedur i procesów w całej grupie, we wszystkich jednostkach w Polsce
- Centralizacja usług
- Organizacja i prowadzenie wspólnie z Działem Zakupów konkursów zakupu sprzętu medycznego wraz z przedstawieniem ich wyników do akceptacji Zarządu,
- Nadzór prac dostawców sprzętu medycznego: instalacji, odbiorów, certyfikatów
- Kontrola kompletności dostaw i zgodności parametrów dostarczonego sprzętu z zamówionym,
- Kontrola wraz z Działem Księgowości poprawności faktur dostawców sprzętu medycznego i usług serwisowych,
- Prowadzenie konsultacji, ekspertyz oraz porównań technicznych kupowanych urządzeń medycznych,
- Nadzór rejestru bazy sprzętu medycznego,
- Nadzór oraz monitoring stanu technicznego sprzętu medycznego,
- Zlecanie przeglądów i napraw serwisom technicznym sprzętu medycznego,
- Monitorowanie okresowych badań kontrolno-jakościowych sprzętu medycznego,
- Kontrola techniczno-funkcjonalna w trakcie przygotowania i prowadzenia inwestycji oraz remontów.
- wykształcenia technicznego, mile widziane w obszarze sprzętu medycznego, aparatury medycznej
- kilkuletniego doświadczenia na stanowisku specjalisty lub menadżera w zarządzaniu serwisem aparatury medycznej lub infrastrukturą w jednostkach medycznych
- umiejętności pracy z programami MS Office
- znajomości systemów ERP lub innych narzędzi usprawniających funkcjonowanie procesów w firmie usługowej
- zdolności organizacyjnych
- zdolności analitycznego myślenia
- zamiłowania i umiejętności technicznych
- bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych
- przedsiębiorczej i inicjatywnej natury
- dobrej znajomości j. angielskiego umożliwiającej swobodną konwersację w zakresie służbowym (negocjacje, zebrania, spotkania)
- mobilności na terenie całej Polski z miejscem zamieszkania na stałe na terenie Górnego Śląska.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i koncepcji w porozumieniu z Dyrektorem Działu Zarządzania Projektami i Zarządem,
- Samochód służbowy i inne narzędzia pracy,
- Rozwój kompetencyjny i stanowiskowy.