- wsparcie techniczne w realizowanym kontrakcie,
- kontrola i nadzór nad procesem projektowym oraz nad przebiegiem etapu realizacji,
- bieżący kontakt z Inżynierem Kontraktu, Zamawiającym oraz innymi organami zewnętrznymi,
- prowadzenie i nadzorowanie procesu sprzedaży robót do Zamawiającego,
- ścisła współpraca z podwykonawcami i egzekwowanie od nich wymaganych dokumentów sprzedażowych, kontraktowych,
- rozliczanie wykonanych robót, podwykonawców, wystawianie dla nich Przejściowych Świadectw Płatności,
- kontrola bieżącej sytuacji finansowej na kontrakcie, monitorowanie kosztów,
- sporządzanie raportów zewnętrznych i wewnętrznych,
- koordynacja opracowania dokumentacji powykonawczej (WINB, kolaudat).
- oferta dotyczy pracy na kontrakcie S19 Domaradz Iskrzynia o wartości 1 063,25 mln zł brutto.
- wykształcenie wyższe techniczne - kierunkowe (Budownictwo)
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w branży budowlanej,
- doświadczenie w pracy przy realizacji dużych inwestycji infrastrukturalnych (pow. 100 mln PLN)
- znajomość procedur rozliczeniowych, FIDIC,
- bardzo dobra znajomość MS Office – szczególnie MS Excel,
- umiejętność pracy w zespole i zarządzania podległymi pracownikami,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- łatwość nawiązywania kontraktów interpersonalnych, komunikatywność
- bardzo dobra organizacji pracy własnej, skrupulatność, rzetelność,
- prawo jazdy kat. B
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych.
Historia Mostostal Warszawa S.A. zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez nas. Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: OGÓLNEGO, PRZEMYSŁOWEGO, ENERGETYCZNEGO, INFRASTRUKTURALNEGO ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej. W 2022r. uzyskaliśmy tytuł POLAND'S BEST EMPLOYERS. Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku.Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie. Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.
Poznaj
MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.