TROPICAL to wiodąca marka w branży zoologicznej w Polsce i na świecie. Od ponad 40 lat TROPICAL z pasją wytwarza produkty najwyższej jakości. Ugruntowana pozycja firmy i wieloletnie doświadczenie przekładają się na ciągłą ekspansję firmy. Obecnie produkty TROPICAL dostępne są już w ponad 80 krajach na wszystkich kontynentach.
Jesteśmy jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie producentów branży zoologicznej. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:
Kierownik ds. technicznych - Technical Manager
Miejsce pracy: Chorzów, woj. śląskie
Opis stanowiska:
- Nadzór techniczny oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania infrastruktury technicznej zakładu;
- Dbanie o techniczny stan budynków i ich wyposażenia zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji;
- Planowanie, wykonanie, zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie przeglądów, kalibracji, kwalifikacji, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń oraz instalacji zakładu;
- Utrzymanie sprawności infrastruktury i wyposażenia dzięki regularnym przeglądom technicznym mającym na celu zweryfikowanie zapotrzebowania na wykonanie prac konserwacyjnych, ich rodzaju, zakresu oraz wymaganego sprzętu;
- Kompleksowy nadzór oraz aktywne uczestnictwo w pracach związanych z inwestycjami, modernizacjami;
- Planowanie i realizowanie zakupów części zamiennych;
- Nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej i kwalifikacyjnej (UDT i inne);
- Analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonania napraw;
- Stała współpraca z zewnętrznymi firmami świadczącymi usługi serwisu technicznego i remontów;
- Dbałość o flotę samochodową oraz sprawowanie nadzoru nad jego stanem technicznym;
- Prowadzenie i nadzór nad ewidencją narzędzi niezbędnych do wykonywania prac;
- Planowanie i nadzorowanie wszystkich etapów prac remontowych, konserwacyjnych i naprawczych;
- Zarządzanie ochroną i serwisami utrzymania czystości;
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników;
- Korzystanie z talentów przywódczych i motywowanie zespołu do zwiększenia efektywności i poziomu satysfakcji z pracy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- Doświadczenie w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów budowlanych;
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu mechatroniki, automatyki i elektroniki;
- Posiadanie uprawnień: świadectwo kwalifikacyjne z zakresu gospodarki energetycznej D i E grupa 1, grupa 2 grupa 3;
- Przedsiębiorczość i dyspozycyjność;
- Znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność: praca pod presją czasu, wielozadaniowość i doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej i systematycznie rozwijającej się firmie, posiadającej ugruntowaną pozycje na rynku;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności;
- Możliwość pozyskiwania nowych kwalifikacji;
- Pakiet benefitów pozapłacowych finansowane z Z.F.Ś.S. tj. wczasy, kolonie, paczki dla dzieci i wycieczka firmowa.