Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Do Hotelu
NOVOTEL WARSZAWA AIRPORT
poszukujemy kandydata/tki na stanowisko:
Kluczowe obowiązki:
- zarządzanie relacjami z klientem,
- współpraca z Zespołem Sprzedaży Krajowej w zakresie pozyskiwania kontraktów o zasięgu ogólnokrajowym,
- kierowanie zespołem pracowników zajmujących się sprzedażą usług noclegowych, bankietowych i gastronomicznych,
- zorganizowanie i utrzymanie wysokiej skuteczności działania i profesjonalizmu w sprzedaży usług hotelowych.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze hotelarstwa),
- min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży w hotelu o wysokim standardzie,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i organizacyjne,
- umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie w warunkach podwyższonego stresu,
- łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji,
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność.
Oferujemy:
- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
i Środkowo-Wschodniej Europie, - możliwość rozpoczęcia kariery międzynarodowej w strukturach sieci ACCOR,
- szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,
- szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.