Jesteśmy firmą świadcząca usługi z obszaru FMCG od blisko 30 lat. Specjalizujemy się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 4000 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Manager
Miejsce pracy: Ząbki
Twój zakres obowiązków:
- opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych zgodnych z celami biznesowymi firmy,
- planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji,
- zarządzanie zespołem sprzedaży oraz marketingu poprzez cele i KPI,
- nawiązywanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami,
- wdrażanie, modyfikowanie i kontrola standardów, procesów oraz procedur sprzedażowych i marketingowych,
- planowanie i kontrola budżetu działu sprzedaży i marketingu,
- odpowiedzialność za optymalną strukturę zatrudnienia w podległym obszarze,
- optymalizacja procesów sprzedażowych i marketingowych,
- analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu najlepiej w branży FMCG,
- doświadczenie w planowaniu i definiowaniu celów sprzedażowych oraz marketingowych,
- doświadczenie w tworzeniu oraz optymalizowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej,
- umiejętność definiowania i wyznaczania KPI,
- umiejętność analizowania danych sprzedażowych oraz marketingowych,
- wysoki poziom kreatywności i pomysłowości,
- wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne,
- zdolność do budowania autorytetu i motywowania zespołu,
- wytrwałość i determinacja w działaniu,
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
- umiejętność podejmowania decyzji oraz szybkiego reagowania na zmiany,
- odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność,
- mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, wiedzy i dostępnych kompetencji, a także wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
- dofinansowanie do pakietów medycznych i sportowo-rekreacyjnych,
- możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji,
- realny wpływ na rozwój firmy,
- transparentność w komunikacji, przejrzyste cele oraz przyjazną atmosferę pracy.
Poznaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Hurtownia artykułów spożywczych