W imieniu swojego klienta, firmy zajmującej się serwisem instalacji i urządzeń multimedialnych, poszukuję osoby, która obejmie stanowisko:
Kierownik ds. Rozwoju Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KR2712/WAW
Szukamy osoby skutecznej handlowo, doświadczonej i znającej rynek usług serwisowych, charyzmatycznej, otwartej na nowe wyzwania i gotowej do podnoszenia swoich kwalifikacji.
Będziesz odpowiedzialny za:
- opracowanie strategii produktowej spółki
- realizacja celów sprzedażowych
- skuteczne pozyskiwanie kontraktów poprzez wyszukiwanie przetargów, śledzenie trendów technologicznych w usługach serwisowych (HVAC, BMS)
- przygotowywanie oraz weryfikacja ofert handlowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- bardzo dobra znajomość rynku usług serwisowych
- min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży usług serwisowych (HVAC, BMS)
- atutem będzie doświadczenie kierownicze
- rozwinięte zdolności analityczne, samodzielność, pro aktywność, elastyczność,
- dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu
W zamian firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie
- wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny
- możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy