Miejsce pracy: Warszawa
- Analiza ofert i dopasowywanie ich do danego segmentu klientów,
- Wprowadzenie nowych produktów oraz doskonalenie istniejących, opracowywanie planów rozwoju i strategii produktów,
- Prowadzenie projektów mających na celu poszerzenie/zoptymalizowanie oferty,
- Konceptualizacja/rozwój nowych produktów i serwisów (we współpracy z działem R&D),
- Budowanie partnerstw handlowych,
- Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży na podstawie danych sprzedaży i badań rynkowych,
- Kontrolowanie pozycji konkurencji na rynku wraz z analizą produktów,
- Tworzenie analiz finansowych dla produktu,
- Pozycjonowanie cenowe oraz przygotowanie ROI (wskaźnik rentowności) dla każdej nowej inwestycji.
- Wykształcenie wyższe - Marketing,
- 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; budowanie oferty/ rozwój produktu/obszar zarządzania produktem/portfolio produktowym,
- Bardzo dobra znajomość programu Power Point plus wraz z umiejętnością prezentacji,
- Dobra znajomość programu Excel i umiejętność analitycznego myślenia,
- Orientacja na wynik,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy,
- Sumienność i kreatywność, chęć podejmowania wyzwań
- Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B1/B2).
- Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
- Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
- Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
- Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
- Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
- Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
- Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Dołącz do nas!
- jesteśmy obecni
w 90 krajach
świata - mamy 2500
nowoczesnych
zakładów - generujemy
32,6 mld CHF
sprzedaży netto - nasz zespół to
115 000 osób
na całym świecie
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.