Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić?
- Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
- Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży.
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedażw podległym kanale.
- Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
- Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału.
- Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów.
- Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży.
- Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo.
Czego oczekujemy?
- Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych.
- Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy z systemem Nielsen.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
- Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań.
- Współpracować z firmą Focus, GfK i ACIT.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
- Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży.
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedażw podległym kanale.
- Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
- Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału.
- Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów.
- Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży.
- Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo.
Czego oczekujemy?
- Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych.
- Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy z systemem Nielsen.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
- Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań.
- Współpracować z firmą Focus, GfK i ACIT.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta