Co nowego możemy
zrobić razem
w browarze kasztelan?
Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Co otrzymasz?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- szkolenia z procesu produkcji piwa
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych
- Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż w podległym kanale
- Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej
- Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału
- Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów
- Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży
- Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo
Czego oczekujemy?
- Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych
- Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy z systemem Nielsen
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych
- Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań
- Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem
Co otrzymasz?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- elastyczne godziny pracy
- możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji
- szkolenia z procesu produkcji piwa
- piwo na święta
Co będziesz robić?
- Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych
- Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż w podległym kanale
- Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej
- Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału
- Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów
- Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży
- Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo
Czego oczekujemy?
- Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych
- Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy z systemem Nielsen
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych
- Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań
- Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem