KS SPORT to dynamiczna polska firma, działająca w branży fashion od 2008 roku. W naszej ofercie znajdziesz najwyższej jakości produkty uznanych marek tj. Puma, Nike, Reebok, Adidas, 4F, Asics, New Balance. Nasza sieć sprzedaży to już niemal 60 salonów sklepowych w całej Polsce. Stale się rozwijamy i dlatego poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą wzbogacać swoje doświadczenie zawodowe i budować razem z nami siłę KS SPORT.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Produktu
Miejsce pracy: Malbork
OPIS ROLI: Odpowiedzialność za zarządzanie strategią produktową we wszystkich kategoriach asortymentowych ukierunkowaną na realizację celów wizerunkowych oraz finansowych
W ramach zadań na stanowisku będziesz odpowiadał za:
- budowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju oferty asortymentowej,
- sporządzanie kluczowych prognoz sprzedaży i zakupów na kolejne sezony,
- przeprowadzenie badań rynku oraz analiz konkurencji pod kontem oferty asortymentowej i cen
- podejmowanie decyzji zakupowych i prezentowanie rekomendacji na podstawie monitorowania i analizowania trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
- planowanie i realizowanie polityki cenowo-marżowej
- stałe monitorowanie wydajności dostawców i produktu
- planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;
- zarządzanie i odpowiedzialność za stany magazynowe;
- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację kalendarza dostaw, akcji marketingowych i wszelkich aktywności pro sprzedażowych
- współpraca z dostawcami w zakresie wyboru dostawców oraz negocjowania warunków zakupu produktów,
- zarządzanie działem mającym znaczny udział w zyskach całej firmy
Zapraszamy Cię do aplikowania, jeśli:
- posiadasz min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktową w sieci handlowej lub dystrybucyjnej
- potrafisz zarządzać kreatywnym i profesjonalnym zespołem oraz współpracować z wieloma osobami w rozproszonej geograficznie organizacji,
- świetnie analizujesz, wyciągasz wnioski i rekomendujesz rozwiązania,
- doskonale znasz MS Office, biegle pracujesz na arkuszach kalkulacyjnych Excela
- posiadasz doświadczenie w negocjacjach handlowych
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
- masz wiedzę na temat rynku odzieżowego
Ze swojej strony oferujemy:
- pełnowymiarowe zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie (możliwość pracy na zasadach B2B)
- pewne wynagrodzenie, premie za realizację jasnych celów
- dużą samodzielność w działaniu, realny wpływ na kształtowanie strategii produktowej i wizerunku firmy
- szerokie perspektywy rozwoju zawodowego
- dobry flow, zintegrowany i zadowolony zespół entuzjastów, indywidualne podejście do pracownika
- atrakcyjne wyposażenie stanowiska, szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, rabaty pracownicze na nasz asortyment, dostęp do grupowego ubezpieczenia
- Rabaty pracownicze
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Kultura&Sport
- Ubezpieczenie grupowe PZU
- Eventy integracyjne
OPIS ROLI: Odpowiedzialność za zarządzanie strategią produktową we wszystkich kategoriach asortymentowych ukierunkowaną na realizację celów wizerunkowych oraz finansowych
W ramach zadań na stanowisku będziesz odpowiadał za:
- budowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju oferty asortymentowej,
- sporządzanie kluczowych prognoz sprzedaży i zakupów na kolejne sezony,
- przeprowadzenie badań rynku oraz analiz konkurencji pod kontem oferty asortymentowej i cen
- podejmowanie decyzji zakupowych i prezentowanie rekomendacji na podstawie monitorowania i analizowania trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
- planowanie i realizowanie polityki cenowo-marżowej
- stałe monitorowanie wydajności dostawców i produktu
- planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;
- zarządzanie i odpowiedzialność za stany magazynowe;
- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację kalendarza dostaw, akcji marketingowych i wszelkich aktywności pro sprzedażowych
- współpraca z dostawcami w zakresie wyboru dostawców oraz negocjowania warunków zakupu produktów,
- zarządzanie działem mającym znaczny udział w zyskach całej firmy
Zapraszamy Cię do aplikowania, jeśli:
- posiadasz min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktową w sieci handlowej lub dystrybucyjnej
- potrafisz zarządzać kreatywnym i profesjonalnym zespołem oraz współpracować z wieloma osobami w rozproszonej geograficznie organizacji,
- świetnie analizujesz, wyciągasz wnioski i rekomendujesz rozwiązania,
- doskonale znasz MS Office, biegle pracujesz na arkuszach kalkulacyjnych Excela
- posiadasz doświadczenie w negocjacjach handlowych
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
- masz wiedzę na temat rynku odzieżowego
Ze swojej strony oferujemy:
- pełnowymiarowe zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie (możliwość pracy na zasadach B2B)
- pewne wynagrodzenie, premie za realizację jasnych celów
- dużą samodzielność w działaniu, realny wpływ na kształtowanie strategii produktowej i wizerunku firmy
- szerokie perspektywy rozwoju zawodowego
- dobry flow, zintegrowany i zadowolony zespół entuzjastów, indywidualne podejście do pracownika
- atrakcyjne wyposażenie stanowiska, szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, rabaty pracownicze na nasz asortyment, dostęp do grupowego ubezpieczenia
- Rabaty pracownicze
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Kultura&Sport
- Ubezpieczenie grupowe PZU
- Eventy integracyjne