Naszym klientem jest ogólnopolska sieć aptek, która aktualnie zatrudnia ponad 500 pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. personalnych
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (ZZL, psychologia, socjologia, ekonomia, prawo)
- przynajmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
- co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w dziale personalnym
- praktyka w tworzeniu i realizacji strategii HR dla organizacji
- mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemu IT do zarządzania obszarem HR
- praktyczna znajomość metod i narzędzi rekrutacji i selekcji pracowników, ocen okresowych, badania potrzeb szkoleniowych, satysfakcji i motywacji, budowania ścieżek karier i systemów motywacyjnych, wartościowania stanowisk i tworzenia siatki płac, zarządzania talentami
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętności myślenia strategicznego i analitycznego
- otwartość i elastyczność
- projektowanie i wdrażanie strategii i kompleksowych rozwiązań HR dla organizacji
- wsparcie dla Zarządu, kierowników i pracowników w zakresie procesów HR
i relacji pracowniczych - odpowiedzialność za planowanie i realizację polityki pozyskiwania, oceny
i rozwoju pracowników - działania mające na celu kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
- budowanie kultury organizacyjnej