ASB Poland jest częścią międzynarodowej grupy świadczącej usługi outsourcingu księgowości, doradztwa podatkowego, płac oraz usług korporacyjnych. Nasze biura zlokalizowane są w Polsce, Czechach na Słowacji i na Węgrzech.
Zatrudniamy utalentowanych, inteligentnych, pełnych pasji ludzi. Wierzymy, że dzięki połączeniu różnorodności doświadczeń, profesjonalnej wiedzy, kreatywnego podejścia i owocnej współpracy zawsze możemy znaleźć najlepsze rozwiązanie. Jeśli chcesz pracować z zaangażowanymi profesjonalistami, ASB to miejsce dla ciebie.
Celem kierownika ds. onboardingu klientów biznesowych jest przygotowanie obsługi klientów biznesowych, zarówno w zakresie przygotowania dokumentacji kontraktowej, jak i koordynowania pracy wielu działów pracujących dla klienta.
Kierownik ds. onboardingu klientów biznesowych współpracuje z klientami zewnętrznymi i zespołami wewnętrznymi, takimi jak dział sprzedaży, dział usług księgowych, dział usług płacowych, dział usług podatkowych, dział wdrożeń IT, dział księgowości wewnętrznej.
- Przygotowywanie kontraktów na podstawie informacji uzyskanych z innych działów;
- Kontakt z klientem w celu skompletowania dokumentacji kontraktowej (KYC oraz AML);
- Określenie wymagań klienta, analiza niestandardowych wymagań oraz przekazywanie zaleceń odnośnie tych wymagań poszczególnym działom obsługi klienta;
- Koordynacja i kontrola procesu wdrożenia obsługi klienta przez kilka działów świadczących różne usługi dla klienta;
- Przekazanie klienta do obsługi poszczególnym działom, po wdrożeniu obsługi;
- Różne projekty związane ze wsparciem zarządzania bazą klientów;
- Odpowiedzialność za aktualizację dokumentacji kontraktowej (KYC, AML, zmiany w umowach) oraz aktualizację baz danych klientów;
- Organizowanie, koordynowanie i kontrola procesu zakończenia obsługi klienta, po wygaśnięciu umowy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1;
- Przynajmniej 4 lata doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego lub dziale administracji kontraktów, w branży usług profesjonalnych (kancelaria prawna, podatkowa, doradcza, audytorska, biuro rachunkowe);
- Doświadczenie w pracy z umowami i zarządzaniem umowami;
- Doświadczenie we współpracy z kilkoma działami jednocześnie;
- Doświadczenie w koordynowaniu pracy innych osób;
- Znajomość specyfiki branży usług profesjonalnych (usługi prawne, podatkowe, księgowe lub audytorskie);
- Doskonałe umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły;
- Zdolność do samodzielnej pracy, ustalania priorytetów zadań i kontrolowania ścisłych terminów.
- Stanowisko pełne ambitnych zadań, z dużym zakresem odpowiedzialności i decyzyjności;
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe, wycieczki, bony na zakupy);
- Stabilność zatrudnienia;
- Pracę w centrum w nowoczesnym biurze (koło Złotych Tarasów);
- Szkolenia zewnętrzne i kursy językowe.