Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. organizacji i obsługi szkoleń

    KDK Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    koordynacja organizacji szkoleń, webinarów, konferencji; pomoc w realizacji bieżących projektów agencji; prowadzenie negocjacji cenowych z podwykonawcami; prowadzenie spotkań biznesowych z klientami; budżetowanie, prowadzenie dokumentacji projektowej;
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Konferencji i Bankietów

Novotel & ibis Poznań Centrum
Poznań
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
23 dni temu
Novotel & ibis Poznań Centrum
Kierownik ds. Konferencji i Bankietów
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: KKB/1124/NIPC
Twoja misja

W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż, organizację i przebieg imprez MICE, w tym udział w ofertowaniu zapytań, przygotowanie sal do spotkań oraz koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu. Zadbasz o zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy działami hotelu a klientami. Twoją misją będzie utrzymywanie dobrych i trwałych relacji z klientami hotelu.

Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
  • Doświadczenie w segmencie MICE przy realizacji eventów będzie dużym atutem
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności organizacyjne i negocjacyjno-sprzedażowe
  • Rozumiesz oczekiwania i potrzeby klienta
  • Jesteś otwartą osobą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności
  • Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu
  • Starasz się osiągać oczekiwane rezultaty, świadcząc jak najlepsze usługi
  • Jesteś doskonałym organizatorem
  • Komunikujesz się w języku angielskim
Jak o Ciebie zadbamy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
  • Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
  • Spotkania integracyjne
  • Obiady pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. organizacji i obsługi szkoleń

    KDK Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    koordynacja organizacji szkoleń, webinarów, konferencji; pomoc w realizacji bieżących projektów agencji; prowadzenie negocjacji cenowych z podwykonawcami; prowadzenie spotkań biznesowych z klientami; budżetowanie, prowadzenie dokumentacji projektowej;