SOFITEL VICTORIA WARSZAWA
Jeśli:
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
- Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję
- Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
- Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją
- Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
- Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług
- Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.
JAK O CIEBIE ZADBAMY
- Zapewnimy Ci umowę o pracę
- Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
- Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
- wykształcenie gastronomiczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- zorientowanie na wysokie standardy obsługi klienta,
- doświadczenie w pracy w gastronomii hotelowej na stanowisku kierowniczym,
- umiejętność efektywnego zarządzania zespołem pracowników,
- zdolność do analitycznego myślenia, umiejętność sporządzania raportów i analiz,
- komunikatywność i zdolności organizacyjne,
- znajomość obsługi programów MS Office i PoS.
Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialny/a za:
- dbałość o wysoką jakość serwisu konferencyjnego,
- kształtowanie bardzo dobrych relacji z gośćmi,
- kierowanie oraz organizację pracy zespołu pracowników bankietów,
- odpowiedzialność za zarządzanie zmianą – nadzór nad realizacją imprez konferencyjnych i bankietów,
- prowadzenie podstawowego szkolenia z zakresu standardów obsługi kelnerskiej,
- monitorowanie kosztów działu bankietów,
- nadzór nad zużyciem surowca i towarów gastronomicznych,
- proponowanie nowych rozwiązań w obszarze imprez konferencyjnych i bankietów,
- zarządzanie podległym personelem,
- kontrolowanie powierzonych stanów magazynowych,
- zarządzanie sprzętem gastronomicznym.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.