Czym będziesz się zajmować?
Kierownik ds. Kluczowych Klientów to samodzielny ekspert odpowiedzialny za rozwijanie potencjału kluczowych klientów firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych. Stanowisko to jest związane z dużą samodzielnością w zakresie planowania swojej pracy oraz identyfikacji obszarów, w których działają potencjalni nowi klienci, a także wysoką odpowiedzialnością za realizację indywidualnych celów sprzedażowych i podejmowanie aktywności sprzedażowych, w tym m.in.
- skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych z klientami na różnych poziomach decyzyjnych (dział IT, Dyrektor, Zarząd)
- monitorowanie i analiza dostępnych danych rynkowych oraz działań konkurencji
- podejmowanie inicjatyw wewnątrz-organizacyjnych zwiększających efektywność działań sprzedażowych
- współpracowanie z innymi działami w zakresie wprowadzania nowych produktów i usług do oferty
W strukturze osoba ta bezpośrednio podlega Managerowi Sprzedaży Major Account.
To praca właśnie dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz min. 2-letnie poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży usług i/lub rozwiązań B2B dla klientów z sektora dużych przedsiębiorstw (preferujemy doświadczenie w branży IT / telekomunikacyjnej / nowych technologii)
- posiadasz praktyczną umiejętność budowania własnego portfela klientów z sektora korporacyjnego
- masz doświadczenie w zarządzaniu długoterminowymi relacjami z kadrą zarządzającą dużych przedsiębiorstw
- masz rozbudowaną siatkę kontaktów handlowych na terenie wielkopolski (mile widziana siatka kontaktów na terenie większych województw)
- wykazujesz się proaktywnym podejściem do poszukiwania i rozwijania nowych możliwości biznesowych u klientów
- potrafisz rozpoznawać i kreować potrzeb klienta oraz jesteś zorientowany na ich realizację
- w swoich działaniach kierujesz się wysokimi standardami etycznymi oraz dbałością o jakość pracy
- posiadasz doskonale rozwinięte zdolności analityczne – umiejętność analizy, wyciągania wniosków i rekomendowania optymalnych rozwiązań
- cechuje Cię samodyscyplina w realizacji powierzonych zadań i determinacja do osiągania celów
- posiadasz zdolność koordynowania wielu różnych zadań równocześnie
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- dołączasz do struktur niekwestionowanego lidera usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce
- zapewniamy Ci rozwój osobisty, atrakcyjne wyzwania zawodowe oraz wysoką samodzielność
- oferujemy niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód) oraz atrakcyjne warunki wynagradzania, w tym system premiowy zależny od realizacji indywidualnych planów sprzedaży
- bierzesz udział w cyklicznych wewnętrznych szkoleniach produktowych i sprzedażowych
- korzystasz z szerokiego programu świadczeń dla Pracowników: usługi INEA, rozbudowany program opieki medycznej (z możliwością rozszerzenia na rodzinę i opiekę dentystyczną), dofinansowanie do przedszkola i żłobka, kafeteria myBenefit, bezpłatny kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wczasów, bony świąteczne
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij swoje CV klikając w opcję APLIKUJ.