Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Opis stanowiska:
- pozyskiwanie nowych Klientów
- budowanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi Klientami
- bieżąca współpraca z wyznaczoną grupą Klientów
- przygotowywanie ofert handlowych
- udział w tworzeniu strategii sprzedażowych i marketingowych
- osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych
- analiza i monitorowanie rynku
- reprezentowanie firmy za zewnątrz
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmach z branży kosmetyczno-chemicznej
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji w zakresie B2B
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word)
- prawo jady kat. B
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i osiąganych wyników
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- udział w projektach mających wpływ na rozwój biznesowy firmy w połączeniu z rozwojem osobistym oraz rozwojem umiejętności w zarządzaniu projektami