Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.
Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
KG/KKK/ŁS/6144
Opis stanowiska
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Korporacyjnych;
- Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji;
- Prowadzenie negocjacji handlowych;
- Prowadzenie i zarządzanie projektami sprzedażowymi;
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży.
Wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług telekomunikacyjnych / ICT / IT;
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista;
- Umiejętności prowadzenia negocjacji i prezentacji;
- Motywacja do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych;
- Kreatywność, zdolność do wychodzenia poza standardowe rozwiązania;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra znajomość MS Word, Excel, Power Point;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + premia za wyniki);
- System szkoleń i warsztatów pozwalający systematycznie podnosić kompetencje;
- Niezbędne narzędzia pracy + pakiet benefitów pozapłacowych;
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii i rozwiązań teleinformatycznych w codziennej pracy oraz możliwość ich wdrażania na polskim rynku;
- Współpraca z prestiżowymi klientami na rynku biznesowym.