Kierownik ds. Klientów Kluczowych (KAM)
Miejsce pracy: Warszawa
W/KWAR
Twoje Zadania:
- Opieka nad bazą powierzonych i pozyskanych klientów przy realizacji założonego budżetu i oczekiwanych poziomów rentowności Klientów Kluczowych
- Pozyskiwanie nowych klientów kluczowych
- Zwiększanie efektywności przydzielonej bazy klientów kluczowych poprzez zarządzanie ofertą biznesową
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klientów
- Kreowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż i generujących nowe przychody
- Współpraca z Klientami w zakresie oferowanych usług dodanych (VAS) oraz prowadzenia kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych (ICT)
- Podpisywanie umów współpracy z Klientami Kluczowymi oraz ich aktualizowanie
- Negocjacje handlowe
- Realizacja planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i przychodowym
- Aktywne wsparcie procesów związanych z tworzeniem i aktualizacją dokumentów formalno-prawnych (umów, aneksów, porozumień, regulaminów, umów projektowych)
- Stałe monitorowanie działań konkurencji w segmencie klientów kluczowych.
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Co najmniej roczne doświadczenie w sprzedaży usług B2B na stanowisku KAM lub Kierownik Projektów
- Atutem będzie doświadczenie w branży ICT
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji
- Znajomość systemów telefonii cyfrowej a także lokalnego rynku telekomunikacyjnego
- Wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność
- Odporność na stres i dyspozycyjność
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Czynne prawo jazdy kat. B