Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Kierownik Zespołu Call Center śląskie
Kierownik ds. Jakości Rozmów w Chat Contact Center

Kierownik ds. Jakości Rozmów w Chat Contact Center

MOTOKARIERA S.C.
śląskie
specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
851 dni temu

Dla naszego Klienta - firmy dostarczającej usługi i narzędzia wsparcia sprzedaży,  MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko: 

Kierownik ds. Jakości Rozmów w Chat Contact Center

 Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Codzienna kontrola efektywności pracy konsultantów (zespół kilkunastoosobowy)
  • Planowanie i wdrażanie działań związanych z podnoszeniem jakości obsługi klientów
  • Optymalizacja procesów obsługi klienta i kontroli jakości
  • Stała współpraca z klientami B2B
  • Obsługa spływających ticketów
  • Dbałość o płynną obsługę klientów B2B i prowadzonych projektów
  • Akcje jakościowe - projektowanie i wdrażanie
  • Wdrażanie, szkolenie, ewaluacja i praca nad poprawą efektywności pracy konsultantów
  • Tworzenie i optymalizacja procedur oraz standardów obsługi Klienta
  • Merytoryczna opieka nad projektami (tworzenie bazy wiedzy niezbędnej do obsługi klienta, czuwanie nad poszczególnymi etapami wdrożenia nowej firmy)

Wymagania stawiane kandydatom przez naszego Klienta to:

  • Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w obsłudze Klienta (Contact Center, Call Center, BDC)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
  • Dobra organizacja pracy, odporność na stres
  • Myślenie analityczne, orientacja na automatyzację procesów
  • Wielozadaniowość
  • Dążenie do wyznaczonego celu
  • Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (mile widziane C1) - komunikacja głównie tekstowa (mail, chat itp.)

Firma oferuje:

  • Umowę o pracę lub współpracę w oparciu o kontrakt B2
  • W pełni zdalną pracę
  • Elastyczny grafik pracy
  • Motywujące wynagrodzenie
  • Szkolenia i możliwość rozwoju
  • Nowoczesne oprogramowanie
  • Integracje firmowe
  • Benefity pozapłacowe
  • Dobrą atmosferę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

MOTOKARIERA S.C.

MotoKariera to 11 letnie doświadczenie w całości dedykowane zagadnieniom zarządzania zasobami ludzkimi w branży motoryzacyjnej. MotoKariera to kilkaset zrealizowanych rekrutacji i liczne projekty consultingowe (development center, tworzenie systemów wynagrodzeń). MotoKariera to ludzie… dowiedz się o nas więcej!

 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...