Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes....
  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator Call Center Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie efektów pracy zespołu, realizacja postawionych celów sprzedażowych przez zespół, wsparcie zespołu do osiągania postawionych celów, bieżący monitoring pracy pracowników,...
  • Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Organizacja pracy zespołu sprzedażowego i codzienne wsparcie konsultantów, Realizacja i egzekwowanie celów sprzedażowych, Analiza wyników oraz nadzór nad jakością rozmów, Raportowanie wyników i przekazywanie feedbacku pracownikom, Dbałość o dobrą atmosferę i skuteczną komunikację w zespole.
  • Kierownik Zespołu Call Center

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta; Nadzór nad efektywnością pracy zespołu; Raportowanie wyników do Zarządu; Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój; Rekrutacja nowych pracowników; Tworzenie harmonogramów pracy; Współpraca...
  • Kierownik Zespołu Obsługi

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta. Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi. Tworzenie i implementacja procedur i standardów. Szkolenie i rozwój członków zespołu. Współpraca z personelem medycznym i innymi działami. Rozwiązywanie problemów i reagowanie na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Kierownik Zespołu Call Center Gdynia
Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center

Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center

VECTRA S.A.
Gdynia
kierownik/koordynator
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
801 dni temu

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
 
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:

Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Analiza realizacji planów sprzedażowych Call Center oraz wspieranie procesów zarządczych w tym obszarze
  • Współorganizowanie pracy zespołu sprzedaży, w tym ustalenia procedur, instrukcji, rozwój narzędzi informatycznych
  • Nadzór procesów i rutyn obowiązujących w kanale sprzedaży Call Center
  • Analizowanie raportów sprzedaży i utrzymania oraz podejmowanie odpowiednich działań w porozumieniu z Szefem Kanału - na bazie przeprowadzonej analizy
  • Wdrażanie innowacji procesowych i narzędziowych w celu podnoszenia efektywności  w obszarze call center oraz utrzymania klienta
  • Uczestnictwo we wdrażaniu strategii kampanii promocyjnych
Oczekiwania:
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży (szczególnie w sprzedaży przez telefon)
  • Umiejętność planowania i zarządzania budżetami
  • Umiejętność zarządzania ludźmi i motywowania pracowników
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji
  • Dynamizm w działaniu
  • Znajomość obszaru call center
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała + premia kwartalna)
  • Pracę pełną ciekawych wyzwań u lidera usług telekomunikacyjnego w kraju
  • Atrakcyjną ofertę pracowniczą – zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Przestrzeń na tworzenie programów i wdrażania własnych inicjatyw
  • Niezbędne narzędzia pracy.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

VECTRA S.A.

Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.

Podobne oferty

  • Team Leader with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes....
  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator Call Center Szpitali

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie efektów pracy zespołu, realizacja postawionych celów sprzedażowych przez zespół, wsparcie zespołu do osiągania postawionych celów, bieżący monitoring pracy pracowników,...
  • Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Organizacja pracy zespołu sprzedażowego i codzienne wsparcie konsultantów, Realizacja i egzekwowanie celów sprzedażowych, Analiza wyników oraz nadzór nad jakością rozmów, Raportowanie wyników i przekazywanie feedbacku pracownikom, Dbałość o dobrą atmosferę i skuteczną komunikację w zespole.
  • Kierownik Zespołu Call Center

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta; Nadzór nad efektywnością pracy zespołu; Raportowanie wyników do Zarządu; Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój; Rekrutacja nowych pracowników; Tworzenie harmonogramów pracy; Współpraca...
  • Kierownik Zespołu Obsługi

    Medhouse   Wodzisław Śląski    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta. Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi. Tworzenie i implementacja procedur i standardów. Szkolenie i rozwój członków zespołu. Współpraca z personelem medycznym i innymi działami. Rozwiązywanie problemów i reagowanie na...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379