Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Team Leader with Portuguese or Spanish or Greek + English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
  • Team Leader English / French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader with Scandinavian (Finnish or Norwegian or Danish) and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader Swedish with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Italian and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
  • Lider zespołu ze językiem skandynawskim (fińskim, norweskim lub duńskim) i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Kierownik Zespołu Call Center Gdynia
Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center

Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center

VECTRA S.A.
Gdynia
kierownik/koordynator
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
666 dni temu

Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
 
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:

Kierownik ds. efektywności sprzedaży Call Center
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Analiza realizacji planów sprzedażowych Call Center oraz wspieranie procesów zarządczych w tym obszarze
  • Współorganizowanie pracy zespołu sprzedaży, w tym ustalenia procedur, instrukcji, rozwój narzędzi informatycznych
  • Nadzór procesów i rutyn obowiązujących w kanale sprzedaży Call Center
  • Analizowanie raportów sprzedaży i utrzymania oraz podejmowanie odpowiednich działań w porozumieniu z Szefem Kanału - na bazie przeprowadzonej analizy
  • Wdrażanie innowacji procesowych i narzędziowych w celu podnoszenia efektywności  w obszarze call center oraz utrzymania klienta
  • Uczestnictwo we wdrażaniu strategii kampanii promocyjnych
Oczekiwania:
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży (szczególnie w sprzedaży przez telefon)
  • Umiejętność planowania i zarządzania budżetami
  • Umiejętność zarządzania ludźmi i motywowania pracowników
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji
  • Dynamizm w działaniu
  • Znajomość obszaru call center
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała + premia kwartalna)
  • Pracę pełną ciekawych wyzwań u lidera usług telekomunikacyjnego w kraju
  • Atrakcyjną ofertę pracowniczą – zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Przestrzeń na tworzenie programów i wdrażania własnych inicjatyw
  • Niezbędne narzędzia pracy.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
 

Poznaj

VECTRA S.A.

Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.

Podobne oferty

  • Team Leader with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Team Leader with Portuguese or Spanish or Greek + English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
  • Team Leader English / French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader with Scandinavian (Finnish or Norwegian or Danish) and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
  • Team Leader Swedish with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with Italian and English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
  • Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
  • Lider zespołu ze językiem skandynawskim (fińskim, norweskim lub duńskim) i angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...