Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik ds. Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
Miejsce pracy: opolskie
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Wsparcie realizacji polityki bezpieczeństwa pracy określonej przez Zarząd Budimex SA, poprzez doradztwo i konsultacje dla poszczególnych jednostek organizacyjnych - podróże służbowe na terenie całego kraju,
- Zapewnienie skutecznego działania systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy poprzez nadzór i kontrolę jego działania oraz przekazywanie informacji osobom odpowiedzialnym o wszelkich odchyleniach i nieprawidłowościach,
- Nadzór funkcjonalny wobec osób wykonujących zadania służby BHP (monitorowanie i nadzorowanie realizacji zadań, doradztwo i konsultacje merytoryczne dla pracowników w służbach BHP),
- Wsparcie poszczególnych Dyrektorów Budownictw i Dyrektorów Rejonów w zakresie organizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w podległych jednostkach (doradztwo w zakresie realizacji procesów zarządzania oraz stosowania standardów, wsparcie merytoryczne z zakresu BHP),
- Reprezentowanie Budimex SA podczas zewnętrznych audytów certyfikujących,
- Weryfikacja prawidłowości i kompletności sporządzonej dokumentacji powypadkowe oraz treści zaleceń powypadkowych,
- Przygotowanie i prowadzenie wybranych szkoleń, warsztatów i seminariów obejmujących tematykę zarządzania bezpieczeństwem pracy,
- Współpraca w przygotowaniu informacji niezbędnych do złożenia ofert dla kluczowych inwestorów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe o specjalności BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP,
- Minimum 10 lat stażu w służbie BHP oraz nie miej niż 7 lat w branży budowlanej,
- Szkolenie okresowe w dziedzinie BHP oraz przygotowanie w zakresie metodyki i prowadzenia szkoleń,
- Znajomość zintegrowanego systemu zarządzania oraz umiejętność identyfikacji luk systemowych,
- Znajomość prawa administracyjnego w zakresie regulującym zagadnienia kontroli realizowanych przez organa administracji państwowej oraz wydawanych przez nie środków prawnych,
- Gruntowna znajomość procesów budowlanych, w tym: technologii, maszyn, wyposażenia i materiałów,
- Znajomość pakietu Microsoft Office,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Asertywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia oraz odporność na stres,
- Innowacyjność oraz umiejętność generowania i wdrażania nowych rozwiązań.
- Czynne prawo jazdy kat. B i mobilność.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL