Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Badań Rynku Warszawa
Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych

Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych

Eurocash S.A.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
281 dni temu
Kierownik ds. Badań i Analiz Cenowych
Miejsce pracy: Warszawa
Grupa Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).
JESTEŚ CIEKAWA/Y, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE GŁÓWNE ZADANIA TO:
  • Zarządzanie projektami w zakresie 4P na podstawie danych zewnętrznych (Nielsen, CMR, Focus), danych wewnętrznych organizacji, badań pierwotnych (np. spisy asortymentu, cenowe),
  • Opracowywanie analiz rynkowych i raportów zarządczych dotyczących cen, asortymentu, udziałów rynkowych,
  • Współpraca z agencjami (analitycznymi, badawczymi): definiowanie analiz, obszarów tematycznych / informacyjnych oraz koordynowanie prac agencji zewnętrznych,
  • Automatyzacja analiz i raportów, rozwój narzędzi centralnych wspomagających raportowanie,
  • Odpowiedzialność za podległy zespół (1 osoba raportująca),
  • Raportowanie bezpośrednio do Managera ds. Zarządzania Wiedzą o Rynku w ramach działu Market Intelligence Grupy.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
  • Posiadasz min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika w dziale Badań i Analiz / Category Management / Trade Marketing sieci handlowych, producentów FMCG lub agencji monitorowania sprzedaży detalicznej,
  • Masz wykształcenie wyższe kierunkowe (np. Ekonomia/Finanse/Zarządzanie, Statystyka/Matematyka,
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu monitoringu 4P w rynku FMCG,
  • Znasz metody i techniki analiz marketingowych, danych rynkowych np. Nielsen, CMR, GfK,
  • Masz doświadczenie w samodzielnej interpretacji wyników analiz danych rynkowych oraz prezentacji do osób na wysokich stanowiskach (Zarząd, Dyrektorzy),
  • Bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office (Excel, Power Point) oraz programy analityczne (Power BI, mile widziany SQL, Python).
  • Sprawnie posługujesz się językiem angielskim (poziom co najmniej B2).
  • Cenisz sobie pracę w bezpośrednim kontakcie z ludźmi.
  • Umiesz zarządzać priorytetami oraz zadaniami (planowanie, harmonogramy, dostrzeganie ryzyk projektowych, bieżące reagowanie).
DODATKOWO OFERUJEMY:
  • Realizację bardzo ciekawych projektów analitycznych i monitorujących trendy w handlu,
  • Pracę w zespole ekspertów, którzy chętnie dzielą się wiedzą i czerpią satysfakcję z codziennych wyzwań,
  • Stabilne zatrudnienie w 6. co do wielkości obrotu firmie w Polsce, posiadającej 26-letni staż na rynku w branży FMCG,
  • Niezbędne narzędzia i elastyczne godziny pracy,
  • Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy z domu),
  • Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników!
 

Podobne oferty

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Dyrektor działu Usług konsumenckich

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania...