Praca.pl Praca Pomorskie Sopot Kierownik ds. Technicznych Sopot
Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych

Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Sopot
praca stacjonarna
10 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych
Miejsce pracy: Sopot
Numer: StPr/25/0463
OBOWIĄZKI:
Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych jest bezpośrednim przełożonym Zespołu gospodarczego, który dzieli się na Sekcję techniczną i Sekcję gospodarczą. Planuje i organizuje prace podległego Zespołu, w tym tworzy harmonogramy pracy oraz rozlicza czas pracy. Do zakresu wykonywanych zadań należy: 1) współpraca z ZWEiK w zakresie terminów i czynności przy organizowaniu wystaw oraz wydarzeń artystycznych, nadzorowanie realizacji i montaży wystaw, 2) zachowanie właściwego stanu wyposażenia technicznego poszczególnych sal wystawowych, w tym systemu oświetleniowego, audiowizualnego i klimatyzacji, 3) sprawowanie nadzoru nad właściwą eksploatacją samochodu służbowego i wymaganą przepisami dokumentacją, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości w lokalu i na dachu oraz na terenie zarządzanym przez PGS, sprawowanie nadzoru nad czynnymi wystawami i ochroną lokalu PGS, 4) kompleksowa realizacja technicznej obsługi lokalu PGS, w szczególności: zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania lokalu zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, dokumentacją techniczną budynku i instrukcjami technicznymi dozorowanych urządzeń, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych, w tym instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, urządzeń klimatyzacyjnych i grzewczych, kamer monitoringu, urządzeń dźwigowych i sytemu p.poż., rozwiazywanie problemów technicznych związanych z techniczną obsługą lokalu, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej budynku, w tym ewidencji usterek i awarii, nadzór nad prawidłowym dostarczeniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne, spisywanie danych z liczników, nadzór nad gospodarką odpadami, 5) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń, w tym: wewnętrznej instalacji telefonicznej, sprzętu komputerowego, kserokopiarki, kas fiskalnych i innych oraz podejmowanie czynności związanych z ich konserwacją, 6) sprawowanie nadzoru nad sprzętem audiowizualnym, nagłośnieniem, sztalugami, krzesłami i innymi składnikami majątkowymi, którymi dysponuje PGS oraz ich wypożyczeniem. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów użyczeń, 7) sprawowanie nadzoru nad wynajmem powierzchni lokalu PGS. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów wynajmu, 8) przygotowanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o dokumentację oraz analizę sprawności technicznej. Realizuje i pełni nadzór nad remontami bieżącymi lokalu, 9) zaopatrzenia PGS w materiały, urządzenia, narzędzia, środki czystości i artykuły spożywcze oraz realizacja innych zakupów, 10) wykonywanie zadań związanych z przydziałem i użytkowaniem środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz ekwiwalentu za pranie wraz z prowadzeniem kart ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, 11) gromadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonego stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wymagania: minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość przepisów budowlanych, prawa zamówień publicznych, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, umiejętność sporządzania umów, znajomość aspektów zarządzania lokalem, obsługa komputera, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania konfliktów, dyspozycyjność. Mile widziana podstawowa znajomość języka obcego. Praca w godzinach 8:00-16:00 Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony

Miejsce pracy:

Sopot


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
rekrutacja@pgs.pl


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail


Wymagane dokumenty:

1) życiorys zawodowy zawierający następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, 3) oświadczenie o następującej treści: zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Państwową Galerię Sztuki z siedzibą w Sopocie, w celu realizacji procesu.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Kierownik Techniczny Obiektu

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków: Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych; Wykonywanie planowych przeglądów urządzeń i instalacji oraz propozycje działań optymalizacyjnych. Zarządzanie procesem eksploatacji technicznej, Zarządzanie zespołem technicznym; Nadzór nad...
  • Kierownik ds. Utrzymania Technicznego Budynków

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Nadzór nad stanem technicznym instalacji i urządzeń budynkowych; Organizacja i kontrola prac serwisowych, naprawczych oraz przeglądów technicznych; Zarządzanie zespołem technicznym oraz współpraca z podwykonawcami; Zapewnienie zgodności z przepisami i prowadzenie dokumentacji technicznej;...
  • Kierownik ds. Obsługi Technicznej w branży lotniczej

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Nadzór nad przygotowaniem obsługi technicznej: zarządzanie budżetem, zasobami oraz harmonogramem prac. Koordynacja procesów obsługowych i dbanie o zgodność z przyjętymi standardami. Tworzenie raportów z wykonanej obsługi oraz zapewnienie efektywnej komunikacji z klientami. Ocena...
  • Kierownik ds. Obsługi Technicznej w branży lotniczej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Nadzór nad przygotowaniem obsługi technicznej: zarządzanie budżetem, zasobami oraz harmonogramem prac. Koordynacja procesów obsługowych i dbanie o zgodność z przyjętymi standardami. Tworzenie raportów z wykonanej obsługi oraz zapewnienie efektywnej komunikacji z klientami. Ocena...
  • Koordynator Techniczny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres działań: Nadzór nad terminową realizacją zadań zespołu technicznego; Organizacja obsługi technicznej powierzchni biurowej Klienta; Kierowanie pracami związanymi z usuwaniem usterek i awarii. Nadzór nad instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem technicznym biura; Zarządzanie...
  • Kierownik ds. Bazowej Obsługi Technicznej Samolotów

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad efektywnym przeprowadzaniem bazowej obsługi technicznej oraz napraw strukturalnych samolotów. Koordynację procesów przygotowania i realizacji obsługi technicznej oraz napraw strukturalnych. Optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów w celu realizacji planów obsługowych....
  • Check Manager

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Nadzorowanie przebiegu przygotowania obsługi technicznej (budżet przeglądów, dostępność zasobów, harmonogram prac) Koordynowanie procesu obsługi technicznej oraz zgodności z przyjętymi założeniami; Tworzenie wymaganych raportów dotyczących wykonanej obsługi technicznej;...
  • Check Manager

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Nadzorowanie przebiegu przygotowania obsługi technicznej (budżet przeglądów, dostępność zasobów, harmonogram prac) Koordynowanie procesu obsługi technicznej oraz zgodności z przyjętymi założeniami; Tworzenie wymaganych raportów dotyczących wykonanej obsługi technicznej;...
  • Kierownik Sekcji Obsługi Bazowej

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zadania: Zapewnienie efektywnej realizacji bazowej obsługi technicznej samolotów oraz warsztatowych napraw strukturalnych Koordynowanie procesów przygotowania i wykonywania bazowej obsługi technicznej samolotów oraz napraw strukturalnych Efektywne wykorzystanie zasobów w celu zapewnienia...
  • Kierownik ds. Technicznych

    ZARMEN sp. z o.o.   Jedlicze    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Planowanie i koordynacja badań oraz rozruchów zgodnie z przepisami prawa i procedurami, Przygotowywanie harmonogramów i instrukcji rozruchowych, Nadzór nad zespołem realizującym badania i pomiary, Kontrola jakości prac montażowych i oferowanych usług, Raportowanie wyników badań i...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379