Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ponad 18.600 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.
Tworząc osiedla mieszkaniowe, dbamy o to, aby swoją funkcjonalnością służyły nie tylko ich mieszkańcom, ale także społecznościom lokalnym. Szczególną wagę przykładamy do klasy projektów architektonicznych i planów mieszkań, jak również do jakości wykonania. Miarą jakości budowanych przez nas osiedli jest ich nagradzanie i wyróżnianie, w tym w prestiżowym konkursie „Budowa Roku”.
- planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót na budowie,
- współpraca z inwestorem, podwykonawcami i dostawcami, koordynacja pracy podwykonawców,
- udział w procesie ofertowania w zakresie Kosztów Ogólnych Budowy (analiza dokumentacji, zapytania ofertowe, kalkulacja ceny),
- zarządzanie gospodarką materiałową na budowach,
- zarządzanie kontraktem pod kątem technicznym,
- prowadzenie dokumentacji budowy, a także sporządzanie dokumentacji powykonawczej (zebranie i skatalogowanie dokumentacji powykonawczych dostarczanych przez podwykonawców),
- prowadzenie rozliczeń miesięcznych podwykonawców przy współpracy ze specjalistą ds. rozliczeń budowy.
- wykształcenie wyższe – kierunek budownictwo (inżynieria lądowa),
- doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji inwestycji kubaturowych, mile widziane doświadczenie w realizacji inwestycji mieszkaniowych. Specjalność konstrukcyjno-budowlana,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- znajomość przepisów prawa budowlanego, rozporządzeń oraz norm branżowych,
- umiejętność zarządzania zespołami pracowników i podwykonawców,
- dobra znajomość rynku podwykonawców i dostawców sektora budownictwa kubaturowego i mieszkaniowego,
- biegła znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel, a także AutoCAD,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność i mobilność.
- samochód służbowy,
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe).