Dla naszego klienta - znanego dealera samochodowego
MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Biura Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Poznań
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Zarządzanie zespołem konsultantów call center,
- Rekrutacja, diagnozowanie potrzeb szkoleniowych, zaangażowanie w rozwój pracowników,
- Formułowanie celów na zarządzanego zespołu i egzekwowanie ich realizacji,
- Realizacja KPI’ów zdefiniowanych dla zespołu,
- Szkolenie konsultantów w zakresie umiejętności miękkich, sprzedaży, narzędzi,
- Wspieranie konsultantów w kontakcie z klientami,
- Zarządzanie narzędziami (konfiguracja systemów operacyjnego oraz call center).
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników,
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- Znajomości dowolnego oprogramowania do obsługi call center w zakresie korzystania i konfiguracji,
- Doświadczenia w konfigurowaniu procesu obsługi klienta w call center,
- Bardzo silnej orientacji na cele i wskaźniki biznesowe,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
- Gotowości do odbywania podróży służbowych,
- Prawa jazdy kat. B.
Jako pracownik możesz liczyć na:
- Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, otwartość pracodawcy na inicjatywę pracownika w tym zakresie,
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji o strategicznym charakterze,
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i premii zależny od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia w pracy na w/w stanowisku (samochód służbowy, telefon, notebook),
- Forma zatrudnienia dostosowana do oczekiwań pracownika.