Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Kierownik Zespołu Call Center Poznań
Kierownik Biura Obsługi Klienta (Contact Center)

Kierownik Biura Obsługi Klienta (Contact Center)

MOTOKARIERA S.C.
Poznań
specjalista junior / mid / senior / kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
praca stacjonarna
1108 dni temu

Dla naszego klienta - znanego dealera samochodowego

MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierownik Biura Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zarządzanie zespołem konsultantów call center,
  • Rekrutacja, diagnozowanie potrzeb szkoleniowych, zaangażowanie w rozwój pracowników,
  • Formułowanie celów na zarządzanego zespołu i egzekwowanie ich realizacji,
  • Realizacja KPI’ów zdefiniowanych dla zespołu,
  • Szkolenie konsultantów w zakresie umiejętności miękkich, sprzedaży, narzędzi,
  • Wspieranie konsultantów w kontakcie z klientami,
  • Zarządzanie narzędziami (konfiguracja systemów operacyjnego oraz call center).

Oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Znajomości dowolnego oprogramowania do obsługi call center w zakresie korzystania i konfiguracji,
  • Doświadczenia w konfigurowaniu procesu obsługi klienta w call center,
  • Bardzo silnej orientacji na cele i wskaźniki biznesowe,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych,
  • Prawa jazdy kat. B.

Jako pracownik możesz liczyć na:

  • Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, otwartość pracodawcy na inicjatywę pracownika w tym zakresie,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji o strategicznym charakterze,
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń i premii zależny od osiąganych wyników
  • Niezbędne narzędzia w pracy na w/w stanowisku (samochód służbowy, telefon, notebook),
  • Forma zatrudnienia dostosowana do oczekiwań pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

MOTOKARIERA S.C.

MotoKariera to 15 letnie doświadczenie w całości dedykowane zagadnieniom zarządzania zasobami ludzkimi w branży motoryzacyjnej. MotoKariera to kilkaset zrealizowanych rekrutacji i liczne projekty consultingowe (development center, tworzenie systemów wynagrodzeń). MotoKariera to ludzie… dowiedz się o nas więcej!

 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...