Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych, monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych, odsłuch i ocena rozmów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik Zespołu Call Center Kraków
Kierownik Biura Obsługi Klienta (Call Center)

Kierownik Biura Obsługi Klienta (Call Center)

Marketing Investment Group S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3488 dni temu

Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:


Kierownik Biura Obsługi Klienta (Call Center)

miejsce zatrudnienia: Kraków
Nr Ref.: CC/06/2015

Współpracując z nami będziesz:
  • Zarządzał/a pracą kilkunastoosobowego zespołu Biura Obsługi Klienta/ Call Center w firmie omni-channel,

  • Odpowiadał/a za realizację założonych celów biznesowych,

  • Odpowiadał/a za proces sprawnej realizacji zamówień klientów,

  • Oceniał/a i motywował/a podległych pracowników,

  • Nadzorował/a proces wdrażania nowych konsultantów,

  • Uczestniczył/a i nadzorował/a proces tworzenia procedur wewnętrznych,

  • Dbał/a o poprawne relacje w ramach współpracy z innymi departamentami,

  • Brał/a współudział w wyborze oprogramowania do zarządzania obszarem Biura Obsługi Klienta/ Call Center.

Oczekujemy od Ciebie:
  • Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w rozwiniętym Biurze Obsługi Klienta/ Call Center/ Contact Center/,

  • Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych,

  • Doskonałej znajomości procedur Biura Obsługi Klienta/ Call Center,

  • Umiejętności zarządzania zespołem,

  • Wysokiego poziomu kultury osobistej,

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,

  • Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce.

Otrzymasz w zamian:
  • Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie handlowej,

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • Bardzo dużą samodzielność działania,

  • Bardzo ciekawą pracę w przyjaznej i miłej atmosferze.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych, monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych, odsłuch i ocena rozmów...