Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr Ref.: CC/06/2015
-
Zarządzał/a pracą kilkunastoosobowego zespołu Biura Obsługi Klienta/ Call Center w firmie omni-channel,
-
Odpowiadał/a za realizację założonych celów biznesowych,
-
Odpowiadał/a za proces sprawnej realizacji zamówień klientów,
-
Oceniał/a i motywował/a podległych pracowników,
-
Nadzorował/a proces wdrażania nowych konsultantów,
-
Uczestniczył/a i nadzorował/a proces tworzenia procedur wewnętrznych,
-
Dbał/a o poprawne relacje w ramach współpracy z innymi departamentami,
-
Brał/a współudział w wyborze oprogramowania do zarządzania obszarem Biura Obsługi Klienta/ Call Center.
-
Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w rozwiniętym Biurze Obsługi Klienta/ Call Center/ Contact Center/,
-
Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych,
-
Doskonałej znajomości procedur Biura Obsługi Klienta/ Call Center,
-
Umiejętności zarządzania zespołem,
-
Wysokiego poziomu kultury osobistej,
-
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
-
Mile widziane doświadczenie w branży e-commerce.
-
Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie handlowej,
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Bardzo dużą samodzielność działania,
-
Bardzo ciekawą pracę w przyjaznej i miłej atmosferze.