Ogłoszenie numer: 1029272, z dnia 2016-04-04
Firma Badura S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma, która dzięki determinacji właścicieli rozwinęła się z małego zakładu rzemieślniczego do jednego z czołowych producentów butów i galanterii skórzanej w Polsce. Firma posiada obecnie 55 salonów sprzedaży w Polsce i zagranicą.
Najwyższa jakość naturalnych skór i użytych komponentów, wzornictwo wpisujące się najnowsze trendy modowe oraz dbałość o perfekcyjne wykonanie, to tylko niektóre cechy, charakteryzujące produkty BADURA. Wieloletnie doświadczenie, pasja i zaangażowanie ludzi tworzących buty BADURA, sprawiają, że miliony zadowolonych klientów doceniły wygodę i styl butów z logo BADURA.
Badura SA ogłasza rekrutację na stanowisko:
Kierownik administracyjny
Miejsce pracy: Wadowice
Nr Ref.: KA/16/WAD
Opis stanowiska
- nadzór nad sprawami administracyjnymi Spółki,
- utrzymywanie relacji z galeriami handlowymi,
- gospodarowanie zasobami administracyjnymi Spółki, w tym autami firmowymi,
- zarządzanie personelem administracyjnym,
- dbałość o przestrzeganie procedur BHP i ppoż., gospodarkę odpadami, o stosowne certyfikaty, piecza nad urządzeniami podlegającymi UDT,
- kontrola gospodarki w zakresie paliwa, gazów, energii elektrycznej, telekomunikacji.
Wymagania
- ogólna wiedza w zakresie spraw administracyjnych, logistycznych, BHP i gospodarki zasobami,
- wykształcenie wyższe,
- umiejętności negocjacyjne,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość oprogramowania biurowego,
- samodzielność w realizacji obowiązków,
- inicjatywa i odpowiedzialność,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- ciekawą pracę w rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
- szansę na rozwój zawodowy w strukturach firmy,
- zatrudnienie w formie umowy o pracę,
- inspirujące doświadczenie w pracy na rynku polskim oraz na rynkach sąsiednich.