Naszym Klientem jest międzynarodowa firma dziłająca w branży FMCG, obecna na Polskim rynku od ponad 20 lat, posiadająca wyjątkowy model biznesowy. Łączy on profesjonalną wiedzę o asortymencie ze sprzedażą nowatorskich produktów. Wyróżnikiem naszego Klienta jest obecność jego produktów we wszystkich segmentach rynku od produktów luksusowych po ekonomiczne. W związku ze swoim rozwojem nasz klient poszukuje kandydata na stanowisko:
Osoba na stanowisku Key Account Managera będzie odpowiedzialna za: fachowe doradztwo i opiekę nad dużymi klientami firmy; negocjowanie umów i ustaleń z klientami; analizę wyników poszczególnych klientów; opracowywanie i realizację działań zwiększających obrót firmy celem osiągnięcia wyznaczonych wyników sprzedaży; generowanie zakładanego obrotu; zarządzanie P&L w odniesieniu do swojego zakresu odpowiedzialności w ramach określonej strategii firmy.
Zadania:
- Opieka, doradztwo i wspieranie dużych klienów firmy,
- Planowanie sprzedaży i zysku,
- Kontrola realizacji założonego planu,
- Nadzór nad dotrzymywaniem warunków umów ramowych i decydowanie o ich modyfikacji w porozumieniu z przełożonym,
- Organizowanie spotkań z klientem,
- Raportowanie o osiągniętych wynikach przełożonemu,
- Dbanie o dobre relacje z klientami i budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku poprzez kompetentną i profesjonalną obsługę klienta,
- Realizacja działań promocyjnych we współpracy z działem Buisness Development oraz informowaniem i uzgadnianiem ich z klientem,
- Regularna wymiana istotnych informacji z współpracownikami i przełożonym,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji założych celów biznesowych.
- Praktyczna znajomość branży FMCG,
- Doświadczenie na stanowisku odpowiadających funkcji KAM w okresie minimum pełnych 2-3 lat,
- Doświadczenie we współpracy z zespołem PH odpowiedzialnym za opiekę nad sieciami,
- Zdolność nawiązywania kontaktów i budowanie długofalowych relacji z klientami,
- Podejmowanie działań w wyniku przemyślanych strategii nastawionych na realizację celów,
- Rozwinięte umiejętności analityczne,
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Systematyczność, zdyscyplinowanie i zaangażowanie w pracę,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysoka kultura osobista.
- Pracę w dynamicznej organizacji posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku,
- Realny wpływ na strategię firmy w zakresie powierzonych klientów,
- Współpraca z osobami decydującymi o strategii firmy,
- Możliwości tworzenia wowych rozwiązań dla podległych klientów,
- Możliwość rozwoju komptetencji i zwiększania odpowiedzialności na przestrzeni najbliższych lat
- Atrakcyjny system premiowy,
- Pełnoetatowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Bogaty pakiet narzędzi pracy.