Dlaczego My ?
- Jeżeli zastanawiasz się dlaczego ludzie nie cierpią wyskakujących na stronie okienek, to napisz do Nas.
- Jeżeli kiedykolwiek miałeś/aś ochotę rzucić komputerem o ścianę podczas korzystania z jakiejś strony lub wyszukiwarki, to napisz do Nas.
- Jeżeli jesteś w stanie wymienić 3 strony internetowe, których nigdy już nie odwiedzisz, to napisz do Nas.
- Jeżeli interesuje Cię to jak zachowują się użytkownicy podczas przeglądania stron internetowych i chciałbyś wiedzieć dlaczego kupują, klikają, wychodzą lub wpisują określone frazy, to napisz do Nas.
- Jeżeli lubisz i chcesz pomagać klientom zrozumieć ich potrzeby, to napisz do Nas.
Uxeria.com Sp. z o.o.
Uxeria to innowacyjna platforma badawcza dedykowana dla specjalistów usability i marketingu. Umożliwia zakładanie badań z wykorzystaniem 8 technik badawczych , rekrutację uczestników i tworzenie raportów.
Poza dostępem do platformy do badań zapewniamy dodatkowe usługi, jak zautomatyzowane badania dla MŚP, projekty badawcze, szkolenia i warsztaty. Uxeria to przede wszystkim zespół - młodzi, zaangażowani, kreatywni ludzie, którzy rozwijają produkt i budują jego wartość na rynku. W ramach dynamicznego rozwoju i ekspansji zagranicznej poszukujemy osób, które zasilą nasze szeregi na stanowisku:
Będąc częścią naszego zespołu odpowiadać będziesz za:
- pozyskiwanie kluczowych Klientów biznesowych,
- nawiązywanie trwałych i długofalowych relacji biznesowych,
- stałą komunikację i współpracę z Klientami w Polsce i zagranicą,
- elastyczne dopasowywanie oferty do potrzeb różnych Klientów,
- realizację stałych celów sprzedażowych i raportowanie wyników.
- mile widziani studenci ostatnich lat lub absolwenci,
- minimum dwuletnie doświadczenie w branży interaktywnej / internetowej (mile widziane doświadczenie w sprzedaży aplikacji SaaSowych),
- podstawowa wiedza na temat prowadzenia projektów internetowych, działań marketingowych, założeń user experience,
- znajomość typowych problemów działów marketingu i działów projektowych,
- bardzo dobra komunikatywności i empatia,
- nastawienia na wynik, ale umiejętność stawiania Klienta ponad wszystko - relacje z Klientem nie kończą się na sprzedaży,
- pozytywnego nastawienia na budowanie komplementarnego customer experience,
- inicjatywy i chęci uczenia się nowych rzeczy,
- konsekwencji, rzetelności i terminowości w realizacji zadań,
- samodzielności, dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – będziesz współpracować z Klientami zagranicznymi.
-
wpływ na produkt, który razem budujemy,
-
pracę na pełen etat w doskonałej atmosferze,
-
klimatyczne miejsce pracy - budynek Knowledge Village Puławska (zawsze w drugą stronę niż korki :)),
-
wyjazdy zagraniczne na konferencje i spotkania z klientami,
-
stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie.