Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
- Odpowiedzialność za realizację indywidualnego budżetu sprzedaży
- Współuczestnictwo w przygotowywaniu indywidualnego budżetu sprzedaży na kolejny rok
- Odpowiedzialność za indywidualną opiekę handlową oraz budowanie długotrwałych relacji z obsługiwanymi klientami
- Zapewnienie kompleksowej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej klientów na określonym obszarze działania – prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie prezentacji, ofert i umów handlowych
- Przygotowanie i prowadzenie raportów i sprawozdań z działalności
- Pozyskiwanie list referencyjnych od obsługiwanych klientów potwierdzające zakres i jakość świadczonych usług
- Reprezentowanie Firmy przed klientami i kontrahentami w sposób zgodny z ogólnie przyjętymi zasadami oraz dobrze pojętym interesem Spółki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie w sprzedaży usług w segmencie B2B w obszarze HR
- Czynne prawo jazdy kat B
- Umiejętności negocjacyjne i posprzedażowe
- Obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- Umiejętność organizacji pracy własnej, w tym ustalania priorytetów i zarządzania czasem.
- Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na zmiany
- Znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- Udział w rozwoju firmy
- Dużą samodzielność i niezależność
- Atrakcyjny system wynagradzania
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju