Grupa Groclin jest jednym z wiodących europejskich producentów wysokiej jakości komponentów elektrycznych i poszyć foteli samochodowych, a także wiązek elektrycznych i szaf sterowniczych dla klientów działających w przemyśle motoryzacyjnym, kolejowym, energetycznym, transportowym i telekomunikacyjnym. Groclin S.A. jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz właścicielem ośmiu zakładów produkcyjnych w Polsce i na Ukrainie. Grupa Groclin zatrudnia blisko 4.000 pracowników i generuje przychody ze sprzedaży w wysokości około 500 milionów PLN. Groclin Grupa powstała w wyniku połączenia potencjałów ekonomicznych, organizacyjnych, finansowych i rynkowych firm GROCLIN S.A. producenta wyposażenia i akcesoriów samochodowych oraz Kabel-Technik-Polska Spółka z o.o. specjalizującej się w produkcji i projektowaniu wiązek kablowych i szaf sterowniczych przemysłu pojazdów użytkowych (autobusów i samochodów ciężarowych), przemysłu kolejowego, samochodowego, maszynowego oraz energetyki wiatrowej.
Aktualnie w jednej z naszych trzech jednostek biznesowych (BU Seats – producent poszyć samochodowych), poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Utrzymywanie oraz rozwój relacji biznesowych i współpracy z kluczowymi klientami Spółki.
- Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki w relacjach handlowych.
- Analiza potrzeb i oczekiwań klientów i współudział w tworzeniu długoterminowych planów produkcyjnych.
- Prowadzenie negocjacji handlowych nadzór nad przygotowaniem ofert i umów handlowych.
- Kierowanie realizacją kontraktu, ze szczególnym uwzględnieniem dotrzymania ustalonego zakresu, budżetu i harmonogramu prac.
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją kontraktu.
- Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za zarządzanie poszczególnymi procesami w Spółce.
- Przedkładanie analiz i raportów z zakresu sprzedaży dla Zarządu.
- Bieżąca kontrola i raportowanie terminów oraz kosztów realizacji projektu.
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, zarządzanie, techniczne
- Biegła znajomość języka angielskiego, mile widziana dodatkowa znajomość innych języków obcych (niemieckiego, francuskiego).
- Min. 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z pozyskiwaniem i bezpośrednią współpracą z klientem (preferowane branże: automotive, industry).
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, prowadzenia negocjacji i budowania długotrwałych relacji, wpływania na innych i argumentacji własnych decyzji.
- Predyspozycje kierownicze i umiejętność zarządzania zespołami ludzkimi.
- Wysoki poziom odporności na stres. Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Odpowiedzialną pracę w dynamicznie zmieniającym i rozwijającym się, międzynarodowym środowisku pracy.
- Warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników.
- Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z międzynarodowymi koncernami.
-
Pomoc w relokacji.