TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Nasz Klient - szwedka firma i europejski lider z 40-letnim doświadczeniem - wiodący europejski dostawca rozwiązań informatycznych do zarządzania magazynem. Dostarczają niezawodne, elastyczne i inteligentne rozwiązania - wysokiej klasy systemy WMS, aby stworzyć przewagę konkurencyjną dla swoich Klientów na całym świecie. Dzięki swojej rozległej wiedzy magazynowej i współtworzeniu dostarczają zrównoważone rozwiązania, które pasują do każdego poziomu złożoności i objętości w magazynie. Rozpoznają potrzeby Klientów, dla których opracowują i wdrażają dopasowane rozwiązania IT. Zmniejszają koszty, zwiększając wydajność oraz poprawiając jakość obsługi Klienta w magazynach o różnym stopniu zautomatyzowania. Robią to od 1978 roku. Blisko 400 ich pracowników - w biurach w Szwecji, Norwegii, Danii, Holandii, Polsce i Wielkiej Brytanii pomaga klientom w 35 krajach lepiej zarządzać magazynami i centrami dystrybucyjnymi. Podejście do pracy i otwarta postawa pracowników - koleżanek i kolegów sprawia, że tworzą przyjazne środowisko pracy. Codziennie wspierają i inspirują się nawzajem oraz dzielą tym, co dla nich ważne. Obecnie do swojego oddziału polskiego poszukują osoby na stanowisko
Key Account Manager
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 44630#21030067
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż oferowanych przez naszego klienta produktów i usług
- Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie prezentacji handlowych
- Sporządzanie ofert, kalkulacji oraz prezentacji
- Negocjacje i rozmowy handlowe
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży kompleksowych usług i / lub rozwiązań informatycznych (ERP, TMS, logistyka)
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- Kreatywność i samodzielność w kontaktach z klientami
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w sprzedaży związanej z logistyką/Supply-Chain
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i wiedzy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Możliwości rozwoju zawodowego, zarówno pod względem technicznym, jak i wiedzy logistycznej
- Możliwości pracy w środowisku międzynarodowym, z codziennym korzystaniem z języka angielskiego
- Szkolenia wewnętrzne i zagraniczne
- Prywatne ubezpieczenie medyczne
- Owoce w biurze
- Otwarta i przyjazna kultura firmy
- Służbowy samochód, laptop, telefon
- Możliwość pracy zdalnej