Ogłoszenie numer: 265063, z dnia 2013-03-18
Metromedia Polska Sp. z o.o.
Agencja reklamowo-mediowa o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, z siedzibą w Warszawie, zajmująca się reklamą w środkach transportu miejskiego na terenie całego kraju, w związku z rozbudową Działu Sprzedaży oraz wprowadzeniem nowego produktu poszukuje osób na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie sprzedaż usługi.Obsługa obecnych i nawiązanie kontaktu z nowymi klientami.
Zakres obowiązków:
- realizacja celów sprzedażowych,
- aktywne pozyskanie nowych klientów i budowanie relacji biznesowych,
- opieka nad kluczowymi Klientami firmy,
- analiza potrzeb klienta i dostosowanie odpowiednich rozwiązań,
- przygotowanie i prezentowanie oferty oraz negocjowanie warunków umowy,
- koordynowanie realizacji zamówień,
- analiza rynku skierowana na poszukiwanie nowych grup klientów,
- budowanie i utrzymywanie dobrych i trwałych relacji z klientami,
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych.
Wymagania
- doświadczenie w sprzedaży B2B minimum 2 lata - warunek konieczny,
- umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
- znajomość branży reklamowej i mediowej,
- zapał do sprzedaży i umiejętności negocjacyjne;
- inicjatywa i umiejętność szukania nowych klientów,
- umiejętność identyfikowania potrzeb klienta,
- komunikatywność, umiejętności pracy w zespole,
- sumienność w wykonywaniu swoich zadań,
- umiejętność efektywnego zorganizowania sobie dnia pracy,
- skuteczności i wytrwałość w realizacji wyznaczonych celów.
Oferujemy
- umowę o pracę na cały etat,
- wynagrodzenie podstawa + atrakcyjny system prowizyjny,
- niezbędny sprzęt do pracy,
- dużą samodzielność w działaniu,
- rozwój i doskonalenie kwalifikacji zawodowych,
- wsparcie w realizacji powierzonych zadań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.