Polska Telefonia Cyfrowa, operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Jesteś ambitny i przedsiębiorczy?
Lubisz sprzedaż i kontakt z klientami?
Zapraszamy do współpracy z T-Mobile! Razem możemy więcej!
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie i utrzymanie klientów korporacyjnych.
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Kompleksowa sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych (ICT) do klientów korporacyjnych.
- Współodpowiedzialność za obsługę posprzedażową klientów strategicznych.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, opracowanie ofert specjalnych i przygotowywanie umów dla klientów korporacyjnych.
- Wspieranie terminowego dostarczanie produktów i usług przypisanym klientom
- Organizowanie szkoleń i prezentacji dotyczących usług i produktów dla klientów obsługiwanego segmentu.
Wymagania:
- Min. 4 letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B oraz pozyskiwaniu klientów biznesowych.
- Udokumentowane osiągnięcia związane z pozyskiwaniem strategicznych klientów.
- Dobra orientacja w zagadnieniach produktów i usług branży telekomunikacji
- Biegła obsługa komputera w ramach pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Orientacja na cel i klienta.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Zdolność rozwiązywania problemów i szybkiego reagowania na potrzeby klienta.
- Wysoce rozwinięte umiejętności negocjacyjne, autoprezentacyjne i organizacyjne.
- Prawo jazdy kat. B.