PKP Informatyka to nowoczesny dostawca usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie i funkcjonowanie na rynku. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis zadań:
- aktywna sprzedaż produktów będących w ofercie PKP Informatyka,
- utrzymywanie biznesowych relacji z Klientami,
- identyfikacja potrzeb Klientów, przygotowanie i prezentacja ofert,
- negocjacje handlowe,
- budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
- współpraca z osobami na analogicznych stanowiskach w innych spółkach Grupy PKP.
- kilkuletnie doświadczenie w obsłudze klienta,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w tym łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność tworzenia i prezentacji ofert handlowych,
- umiejętności negocjacyjne,
- znajomość pakietu Office,
- otwartość i gotowość do szybkiego uczenia się.
Mile widziana znajomość branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka) lub zagadnień dotyczących przewozów pasażerskich.
- pracę w stabilnej organizacji, w młodym dynamicznym zespole,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i podejmowania nowych wyzwań zawodowych,
- uczestnictwo w szkoleniach pogłębiających wiedzę merytoryczną i sprzedażową,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość uczestnictwa w prestiżowych wydarzeniach branżowych,
- niezbędne narzędzia pracy.