Ogłoszenie numer: 234570, z dnia 2012-08-29
Eversoft Sp. z o.o. jest dostawcą usług doradczych i rozwiązań IT. Posiada bogate doświadczenie oraz wiedzę ekspertów branżowych i technologicznych. Jest dynamiczną firmą nastawioną na ciągły rozwój. Realizuje ogólnopolskie projekty informatyczne w zakresie doradztwa, wdrożeń i eksploatacji oraz wytwarzania oprogramowania.
W związku z dynamicznym rozwojem oraz planami inwestycyjnymi poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- realizacja planów sprzedażowych w zakresie sprzedaży usług doradztwa biznesowego, informatycznego, usług świadczonych w modelu outsourcingowym oraz interim management,
- poszukiwanie i organizacja sprzedaży innych usług i rozwiązań, według zapotrzebowania klientów, wykraczających poza ofertę Spółki, w tym inicjowanie współpracy z Działem Rozwoju Biznesu oraz współpracy partnerskiej,
- sporządzanie ofert handlowych i negocjowanie umów,
- analiza i identyfikacja szans oraz ryzyka,
- analizowanie i ocenianie zmieniających się warunków rynkowych,
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami,
- monitorowanie realizacji zobowiązań kontraktowych z pozyskanych projektów,
- utrzymywanie i rozwijanie współpracy z klientami,
- inicjowanie i współpraca z Działem Marketingu w zakresie efektywnej promocji usług,
- przygotowywanie raportów sprzedażowych i raportowanie wyników do Dyrektora Handlowego.
Wymagania
- minimum 5 letnie doświadczenie w sprzedaży usług doradztwa biznesowego i informatycznego dla klientów średniej i dużej skali,
- doświadczenie i praktyczna znajomość specyfiki sprzedaży usług doradczych oraz modeli outsourcingowych i interimowych,
- doświadczenie w koordynacji projektów,
- bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- wyższe wykształcenie,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność,
- znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie działań handlowych,
- mile widziane referencje potwierdzające sukcesy sprzedażowe.
Oczekiwane cechy osobiste:
- silna orientacja na rezultat i skuteczność w osiąganiu celów,
- samodzielność i umiejętność biznesowego myślenia,
- wysoka kultura osobista,
- otwartość i komunikatywność,
- wysoka motywacja do pracy,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- odporność na stres.
Oferujemy
- Możliwość kreowania własnych rozwiązań
- Pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
- Stałe atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od realizacji celów
- Narzędzia umożliwiające realizację prac
- Pracę w miłej atmosferze
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.