Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników. Dla naszego klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy dostarczającej rozwiązań z zakresu druku i kopiowania dokumentów- poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS STANOWISKA:
- sprzedaż produktów i usług firmy (urządzenia, usługi finansowania urządzeń, systemy i usługi serwisowe)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji z obecnymi klientami
- optymalizacja wyników sprzedaży doradztwo dla klientów oraz obsługa administracyjna (wystawianie dokumentów, monitorowanie rozliczeń)
- dbanie o wizerunek firmy
- raportowanie wyników do Dyrektora Działu Sprzedaży
WYMAGANIA:
- minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży z czego minimum 1 rok w sprzedaży dla średnich i dużych firm
- minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży urządzeń drukujących, IT lub telekomunikacyjnych
- mile widziane doświadczenie w handlu z instytucjami rządowymi i samorządowymi, bankowością, firmami z sektora finansowego
- doświadczenie w prowadzeniu kontaktów lub negocjacji korporacyjnych
- prawo jazdy kat.B
- duże zdolności interpersonalne, dyspozycyjność
- zdolność analitycznego myślenia, odpowiedzialność
- mile widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka europejskiego lub azjatyckiego
- mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami CMS
OFERUJEMY:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie na umowie o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja uzależniona od wyników sprzedaży)
- narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód
- premie okresowe